نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا،جزو هتل های 3 ستاره آنتالیا به شمار می رود.تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی مطلوب مانند سیستم تهویه مطبوع،اتاق های پاک و بدون سیگار،اینترنت رایگان،خدمات خانه داری،امکانات باربیکیو و خدمات خشکشویی می باشد.مسافران تور آنتالیا می توانند از رستوران،ترانسفر فرودگاه،ورزش های آبی،پارکینگ که هتل در اختیارشان قرار داده بهره ببرند.

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا

هتل پاریس آنتالیا

از هتل های 3 ستاره ترکیه هتل پاریس آنتالیاست،که در فاصله 400 متری ساحل لارا و 3 کیلومتری فرودگاه آنتالیا می باشد.در هتل پاریس ارائه خدماتی مانند: اینترنت رایگان، اتاق های پاک،سیستم تهویه سرمایشی و گرمایشی،ورزش های آبی،سالن اسپا شامل ماساژ و آب گرم،استخر روباز، صرف خوراکی های محلی و سنتی، لاندری، کافی شاپ و.... در تمام اوقات شبانه روز در اختیار گردشگران تور آنتالیا می باشد.این امکان برای مسافران تور آنتالیا که بتوانند ریلکس کنند و حمام آفتاب بگیرند، نیز وجود دارد.

هتل هاستل آباد آنتالیا

این هتل یکی از هتل بسیار معروف آنتالیا می باشد.این هتل دارای 144 اتاق می باشد.گردشگران تور آنتالیا اگر به دنبال هتل مقرون به صرفه هستند می توانند در این هتل اقامتی به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.کارکنان هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور آنتالیا می باشد.امکانات هتل: کرایه دوچرخه, صبحانه در اتاق, رستوران, بار و باغ, خدمات تورها و رستوران

 با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید و از منظره زیبای باغ و دو چرخه سواری لذت ببرید.

هتل هاستل آباد آنتالیا

هتل سلاج آنتالیا

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره آنتالیا هتل سلاج می باشد.منظره تمامی اتاق ها روبه دریای مدیترانه می باشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید نهایت لذت را کنار عزیزانتان تجربه کنید.رستوران این هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، ترکی، فرنگی برای شما میهمانان عزیز تور آنتالیا می باشد.

سایر امکانات هتل سلاج آانتالیا :لاندری ،آمادگی پذیرش 24 ساعته ،تهویه مناسب ، گردشگری ، حمام ترکی ، استخر روباز 

همچنین شما گردشگران تور آنتالیا اگر به اتومبیل احتیاج دارید از اجاره اتومبیل این هتل استفاده نمایید.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل مقرون به صرفه  با امکانات و خدمات مناسب لحظات خوشی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل سلاج آنتالیا

هتل لارا پلازا آنتالیا

هتل لارا پلازا آنتالیا از هتل های سه ستاره آنتالیا می باشد که در 5 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه مورد توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل  دارای 73 اتاق دنج  و بسیار زیبا می باشد.گردشگران تور آنتالیا می توانند با 7 دقیقه مسافت به ساحل رفته و کنار عزیزانشان وقت گذرانی کنند.

از امکانات هتل می توان سالن کنفرانس،اینترنت، سالن بازی، سالن بدن سازی و والیبال و پینگ پنگ ،هتل حمام ترکی ، جکوزی و ماساژ نیز می باشد.

گردشگران تور آنتالیا می توانند در ورزش های نظیر پینگ پنگ و والیبال شرکت کنند و وقت گذرانی کنند.در رستوران این هتل انواع غذاهی ترکی و فرنگی و ایتالیایی سرو می شود.هتل لارا پلازا آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد و سفری دل انگیز را برای شما عزیزان آرزرومند است.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی در آوریل 2011 در منطقه لارا آنتالیا افتتاح شده است و بزرگ ترین مرکز خردید این شهر می باشد به طوریکه انتظار می رود سالانه 12 میلیون نفر از آن دیدن کنند. در این مرکز 160 فروشگاه اجناس خود را در معرض فروش گذاشته اند، علاوه بر انواع مغازه ها و برندهای معروف جهانی، 30 کافه و رستوران و یک مجتمع سینمایی با 9 سالن نیز موجود می باشد. در این مرکز خرید، امکانات تفریحی مفرح و شاد نیز در نظر گرفته شده است. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا پارکینگی 3 طبقه به ظرفیت 1400 خودرو دارد.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

 مرکز خرید مارک آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا در نزدیکی شهر قدیمی کلاچی واقع شده و از جدیدترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود. این مرکز خرید 7 طبقه، بیش از 150 مغازه دارد که انواع برندهای مختلف ترک و همچنین برندهای معروف جهانی در آن شعبه دارند. در طبقه بالایی این مرک خرید، رستوران ها و فست فودهای متنوع و زیادی وجود دارد که انواع غذاهای ترکی و محلی با قیمت مناسب در آن ها یافت می شود. این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد و مسافران تور آنتالیابه راحتی می توانند با مترو به آن دسترسی یابند چون در روبروی ساختمان آن یک ایستگاه مترو موجود می باشد.

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مگامال آنتالیا

مرکز خرید مگامال آنتالیا

مرکز خرید مگامال آنتالیا در آوریل 2015 در کنیالتی آنتالیا افتتاح شده است. برندهای معروف جهانی مثل تامی و هیلفیگر و برندهای معروف ترک مثل کوتون در این مرکز شعبه دارند. مگامال، رستوران ها و فست فودها (مثل مک دونالد) و کافی شاپ های مختلفی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند بعد از خرید در این رستوران ها به صرف غذا مشغول شوند. این مرکز در 1 کیلومتری ساحل سان ست بیچ واقع شده و از بهترین مراکز برای خرید خانوادگی می باشد. 

این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز می باشد.

آدرس:  Konaklı Mah. No: 23/13, 100. Sk., 07490 Antalya, Turkey

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

یکی از بهترین و مشهور ترین مراکز خرید آنتالیا می باشد.این مرکز خرید برای میهمانان تور آنتالیا که اهمیت زیادی به اجناس مارک و باکیفیت می دهند می تواند مکان مناسبی باشد.با رفتن به این مرکز خرید که یکی از مشهور ترین و با کیفیت ترین مرکز خرید آنتالیا می باشد ،می توانید اوقات فراغت خور را صرف خرید و سرگرمی کنید.ساعت کار فروشگاه ها در ماه های تابستان  از ۱۰ صبح تا ۲۳ است البته زمان در اوزدیلک زود سپری می شود.

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا یکی از بهترین مرکز خرید های آنتالیا می باشد.این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه آنتالیا افتتاح شده است.مرکز خرید دپو آنتالیا دارای ۱۵ رستوران و کافی تریا و ۹۰ مغازه و ۵ سینما ست که تقریبا در تمام روزهای سال به بازدیدکنندگان و گردشگران تور آنتالیا خدمات ارائه می دهد.از بهترین محاسن مرکز خرید Deepo آنتالیا این است که برای رفاه مشتریان از منطقه های مختلف آنتالیا به مرکز خرید وسیله رفت و برگشت رایگان تدارک دیده است که در ساعتهای معینی و طبق برنامه برای گردشگران تور آنتالیا سرویس دهی می کند.

مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

منطقه سیده آنتالیا

 سیده از شهرهای باستانی یونان در سواحل جنوبی مدیترانه است و در 78 کیلومتر شهر آنتالیا در استان آنتالیا قرار دارد. این ساحل زیبا با جاذبه های گردشگری و امکانات خوب خود از مهمترین مقاصد گردشگری شهر آنتالیا می باشد. مغازه، کافه و رستوران های فراوانی در این منطقه وجود دارد که امکان تفریحات مناسب را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کنند.

معبد آپولو سیده در آنتالیا

بلدیبی آنتالیا

 بلدیبی در 25 کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده و از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود، این منطقه کوهستانی با آب و هوای دل انگیز خود همه روزه گردشگران بسیاری از تور آنتالیا را به سمت خود جذب می کند. بقایای بسیاری از جاذبه های تاریخی در این مکان باقی مانده که برای علاقمندان به آثار باستانی بسیار جذاب می باشد. طبیعت سرسبز و جنگلی این منطقه زیبایی خاص و فوق العاده ای به آن بخشیده است.

بلدیبی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا دومین ساحل بزرگ این شهر می باشد و آب آن نسبت به دیگر سواحل آنتالیا کمی خنکتر است. در این ساحل زیبا انواع امکانات زیرزمینی، پارک آبی، استخر دلفین ها، پارک جنگلی و کافه های روباز واقع شده است. این ساحل زیبا در غرب آنتالیا واقع شده و تا مرکز این شهر فاصله کمی دارد و همچنین معمولا مردم آن را با نام پلاژ کنیالتی می شناسند. فاصله این ساحل تا بندر آنتالیا 3 کیلومتر است. مسافران تور آنتالیا حتما در سفر خود به این شهر از این ساحل زیبا دیدن و از انواع امکانات مدرن آن استفاده می کنند.

ساحل کنیالتی آنتالیا

آبشار دودن آنتالیا

آبشار دودن در شهر آنتالیا در 28 کیلومتری جاده قدیم آنتالیا - بوردور قرار دارد و پس از طی 9 کیلومتر به دریای مدیترانه می رسد.

سرچشمه این آبشار دو چشمه پینارباشی در 40 کیلومتری آن است که آب این دو چشمه با هم یکی شده و رود دودن را می سازد. رود دودن با طی مسیری 14 کیلومتری از زیر زمین در گودالی جاری شده و پس از طی مسیری دوباره در زمین فرو می رود و پس از 2 کیلومتر در آبریز آبشار بیرون آمده و آبشار زیبای دودن را می سازد که این آبشار زیبا از جاذبه های گردشگری تور آنتالیامی باشد.

آبشار دودن آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

 مسجد مراد پاشا از مساجد عثمانی است که در سال 1570 به دستور مراد پاشا در خارج از محوطه کاخ ها در آنتالیا ساخته شده است. ساخت این مسجد به گونه ای است که یک گنبد بزرگ بر روی یک ده ضلعی واقع شده و بر روی دیواره های داخلی آن کتیبه های زیبایی از خشنویسی وجود دارد که زیبایی خاصی به مسجد داده است. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد که روزانه گردشگران زیادی در قالب تور آنتالیا از این مسجد تاریخی دیدن می کنند.

مسجد مراد پاشا آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مسجد آبی ترکیه

مسجد سلطان احمد در شهر استانبول ترکیه قرار دارد.این مسجد به علت داشتن کاشی های آبی رنگ به مسجد آبی شهرت دارد.مسجد آبی یکی از جاذبه های توریستی ترکیه بین گردشگران تور ترکیه شناخته شده است.این سجد بین ۱۶۰۹ و ۱۶۱۶ ساخته شده است، در دوران حکومت احمد و مانند بسیاری از مساجد دیگر شامل آرامگاه بنیانگذار آن است  یک مدرسه و یک آسایشگاه نیز در مسجد وجود دارد.فاصله این مسجد تا کلیسای بزرگ مسیحیان بسیار کم است.طراحی مسجد سلطان احمد نقطه اوج هنر معماری در طی دو قرن بین مسجد عثمانی و توسعه کلیسای روم شرقی است.مهم ترین و زیبا ترین قسمت این مسجد در محراب است که از سنگ مرمر ریز حک شده است با یک طاقچه چکنده بالاتر محراب وجود دارد.این مسجد یکی از دو مسجد های ترکیه است که 6 مناره دارد.مناره هفتم مسجد در مکه ساخته شد و پس از پایان ساخت مسجد سلطان احمد ساخته شده است.مسلمانان و گردشگران تور ترکیه هر روز 5 بار برای دعا و نماز به این مسجد میروند اما بهترین زمان برای رفتن به مسجد سلطان احمد بعد از نماز صبح و تا قبل از نماز ظهر است.گردشگران تور ترکیه باید بیاد داشته باشند برای رفتن به این مسجد باید پوشش خود را رعایت کنند. خانم ها حتمآ باید یک روسری برای پوشش سر خود را و پوششی برای شانه و  پاهای خود داشته باشند مردها هم نباید شلوارک بپوشند.

مسجد آبی ترکیه

مسجد آبی ترکیه

مسجد آبی ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل ترکیه و دریای مدیترانه است که مسافران تور ترکیه میتوانند در این ساحل لحظات خوشی را داشته باشند.در این ساحل کافی شاپ نیز وجود دارد تا علاقه مندان تور ترکیه در هر زمان از این کافی شاپ و نوشیدنی هایش لذت ببرند.سحل پاتارا دارای یک گونه لاک پشت در حال انقراض است که تولید مثل میکند.در نزدیکی این ساحل ساختمانی وجود دارد که بعد ها تبدیل به افسانه بابا نوئل شده است به مسافران تور ترکیه پیشنهاد میشود اگر به ترکیه سفر کردند از این ساحل زیبا و دیدنی دیدن فرمایند.

ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

یکی از معروف ترین دیدنی های ترکیه مسجد ایاصوفیه ترکیه می باشد که در بخش اروپایی استانبول ترکیه و در محله ای پر فت و آمد و توریستی، در جوار هتل ها، مراکز خرید، و دیدنی های ترکیه واقع شده است. این مسجد در دوره امپراتوری بیزانس در سال 532 میلادی با دستور امپراتور کنستانتین اول ساخته شد. در معماری بنای‌ مسجد ایاصوفیه‌‌ طاق‌ها و ستون‌ها به طرز زیبایی با هم هماهنگ است. 4 ستون بزرگ و با شکوه، شبیه‌ پای‌ فیل‌، 4 طاق مسجد ایاصوفیه ترکیه را‌ بالا نگاه داشته اند‌ و گنبد بزرگ ایاصوفیه بر روی‌ این ستون ها قرار داده شده اند‌‌. عمق‌ گنبد 18 متر، و ارتفاع آن  از سطح زمین 56 متر است و قطر آن‌ 33 متر‌ به همراه دو نیم گنبد است. به مسافران و گردشگران تور ترکیه پیشنهاد می کنیم که حتما به این موزه بروید و از آن دیدن نمایید.

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول در جزیره کوچکی در تنگه بسفر واقع شده است. این برج بر اساس افسانه ای قدیمی نامگذاری شده که بر طبق آن، پیشگویی از گزیده شدن دختر امپراطور بیزانس توسط مار خبر می دهد و امپراطور برای اینکه دختر زیبا و دلبندش را از گزند مار و وقوع این اتفاق دور کند، تصمیم می گیرد که او را به قلعه ای که برفراز صخره ها ساختند، منتقل نمایند. ولی عاقبت دختر نگون بخت از طریق نیش ماری که در سبد انگور پنهان شده بود، به کام مرگ می رود. برج دختر ترکیه استانبول یکی از بناهای زیبا و دوست داشتنی در بین گردشگران و مسافران تور ترکیه می باشد. این برج برای قرن ها به عنوان فانوس دریایی مورد استفاده قرار می گرفت، اما در حال حاضر داخل این برج تغییر شکل داده شده و تبدیل به رستوران ها و کافه های خوبی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد. قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران تور ترکیه را به این مکان زیبا برسانند.

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا ترکیه یکی از بهترین مناطق دیدنی و گردشگری ترکیه می باشد. دریاچه سالدا ترکیه از تمیزترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه محسوب می شود. این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه می باشد که دارای عمق 193 متر است و از سال 1989 جزو مناطق طبیعی حفاظت شده می باشد. به دلیل پوشش گیاهی خاص اطراف دریاچه جانورانی مانند کبک، خرگوش، روباه، گراز وحشی و اردک وحشی در آنجا دیده می شوند. ماسه های سفید دریاچه سالدا بسیار معروف می باشد و دلیلش وجود منیزیم زیاد در آب دریاچه است. منیزیم موجود در آب و خاک رس ساحل دریاچه در درمان بیماریهای پوستی مانند آکنه بسیار مفید می باشد.

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا ترکیه

کوه نمرود آدی یامان ترکیه

یکی دیگر از مکان های دیدنی ترکیه کوه نمرود آدی یامان ترکیه می باشد که این کوه با ارتفاع 2134 متر در جنوب شرقی ترکیه قرار دارد. این مکان دارای آثار تاریخی سنگی بزرگ و متععدی می باشد. مجسمه های این مکان مانند مجسمه های عظیم خدایان و پادشاه آنتاکیوس از سنگ های خرد شده توسط بردگاه ساخته شده اند. گردشگران تور ترکیه می توانند برای رفتن به کوه نمرود با استفاده از اتوبوس های بین شهری به شهرستان کوهتا در آدی یامان بروند. این مکان بهترین مکان برای مشاهده غروب و طلوع آفتاب است که گردشگران زیادی را جذب کرده است.

کوه نمرود آدی یامان ترکیه

کوه نمرود آدی یامان ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه یکی از بهترین مکان های تفریحی می باشد که این مجموعه شامل شهر بازی، مرکز خرید، پارک آبی، سینما، بولینگ، رستوران و هتل ویالند است. وسعت این پارک به اندازه 100 زمین فوتبال می باشد. امروزه پارک ویالند استانبول ترکیه به یکی از بهترین جاذبه های توریستی تبدیل شده است که گردشگران تور ترکیه بسیاری را جذب کرده است. در این پارک بیش از 50 نوع بازی مختلف و متنوع وجود دارد. ترن هوایی پارک ویالند یکی از بهترین ترن هوایی های جهان برگزیده شده است. مسافران و گردشگران تور ترکیه بدانند که این پارک در 30 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است و به وسیله مترو می توانند دسترسی راحت تری داشته باشند.

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول همانگونه که از نامش پیداست به معنی بدون توقف است یعنی در این ساحل فعالیت های تفریحی بدون وقفه ادامه دارد. تفریحات ساحل نان استاپ استانبول از قبیل ورزش های آبی، والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، کنسرت زنده، جشن های ساحلی، جت اسکی، قایقرانی و ... می باشند. گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند در رستوران ساحل نان استاپ انواع غذاهای خوشمزه را میل نمایند. گردشگرانی که به دنبال مکانی برای تخلیه انرژی می گردنند حتما پیشنهاد می کنیم که به ساحل نان استاپ استانبول بروند و از ورزش های آبی و تفریحات آن نهایت استفاده را نمایند.

ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول

ساحل بروس استانبول

یکی از معروف ترین سواحل استانبول ترکیه ساحل بروس استانبول می باشد که در امتداد دریای سیاه واقع شده است. گردشگران تور ترکیه می توانند در این ساحل زیبا و آرامش بخش به تفریحات ساحلی و ورزش های آبی بپردازند. این ساحل دارای سایبان های ساحلی برای استراحت مسافران و گردشگران می باشد و همچنین امکان بازی والیبال ساحلی وجود دارد. به گردشگران تور ترکیه پیشنهاد می کنیم که در سفر خود به این شهر حتما به ساحل بروس بروند و از منظره زیبا و امکانات این ساحل استفاده کنند و لذت ببرند.

ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه از هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد که در در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. این هتل دارای 81 اتاق مجهز به تهویه، تلفن، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون LCD،‌ اینترنت و میز کار می باشند. فاصله هتل تا میدان تقسیم و مرکز خرید لوکس و پرجمعیت نشان تاشی 15 دقیقه می شود. گردشگران تور ترکیه می توانند در رستوران هتل بلک برد صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. هتل بلک برد استانبول ترکیه به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول نزدیک می باشد.

امکانات هتل بلک برد استانبول ترکیه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، صرافی، لاندری، آسانسور و ... هستند.

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل بلک برد استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه از هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه می باشد. این هتل در مرکز استانبول و در 1 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد. فاصله هتل آسپن تا بندر ینی کاپی 10 دقیقه و تا فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر می شود. این هتل دارای 63 اتاق با امکانات تهویه، تلویزیون، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار و اینترنت رایگان می باشد. هتل آسپن استانبول ترکیه انتخاب مناسبی برای گردشگران تور ترکیه می باشد زیرا به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان‌بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول بسیار نزدیک است.

امکاناتی که هتل آسپن برای مسافران تور ترکیه ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، استخر سر پوشیده، سونا، حمام ترکی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و ... می باشد.

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل ابل استانبول ترکیه

هتل ابل از هتل های 3 ستاره استانبول ترکیه میباشد که بهترین امکانات و خدمات را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده و همه روزه آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشد فاصله این هتل تا بازار گرند فقط 1 کیلومتر میباشد.به درخواست مسافران تور ترکیه ترانسفر فروردگاهی نیز در اختیارشان قرار میگیرد.اینترنت رایگان در سرتاسر هتل آنتن دارد.تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه،حمام و دسشویی شخصی،سشوار،تلوزیون،مینی بار،صندوق امانات میباشد.رستوران این هتل نیز غذا های خوشمزه اس برای مسافران تور ترکیه سرو میکنند همچنین در نزدیکی این هتل رستوران های دیگری وجود دارد که مسافران میتوانند از غذ های فوق العاده خوشمزه آنها نیز میل کنند.از هتل ابل تا ایاصوفیه و کاخ توپکایی تنها 20 دقیقه راه است.روم سرویس و پذیرش در این هتل نیز به خوبی صورت میگیرد.مسافران تور ترکیه با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی داشته باشند.

هتل ابل استانبول ترکیه

هتل ابل استانبول ترکیه

هتل سیتی لافت استانبول ترکیه

هتل لافت سیتی از هتل های 4 ستاره استارنبول میباشد که بهترین امکانات را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده و هر روزه آماده پذیرایی از مسافران میباشد.هتل سیتی لافت دارای اینترنت پر سرعت میباشد.این هتل با طراحی داخلی و نمایی زیبا مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه قرار گرفته است.تمام اتاق ها این هتل 4 ستاره دارای تلوزیون صفحه تخت و ماهواره،آشپزخانه مجهز،حمام اختصاصی وجود دارد تا مسافران تور ترکیه بتوانند در اتاق های خود اقامت راحتی داشته باشند.رستوران این هتل نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور ترکیه آماده میکند تا نوش جان کنند و لذت ببرند.همچنین مسافرانتور ترکیه مبتوانند بعد از یک روز پر جنب و جوش در استخر هتل خستگی را از بدن خارج کنند.

امکانات هتل سیتی لافت ترکیه:رستوران،کافی شاپ،استخر،سونا،جکوزی،اینترنت،پارکینگ،ترانسفر فروردگاهی،اتاق های خانوادگی و دیگر امکاناتی که مسافران تور ترکیه میتوانند استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.

هتل سیتی لافت استانبول ترکیه

هتل سیتی لافت استانبول ترکیه

هتل سیتی لافت استانبول ترکیه

هتل پرا لاین استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره لاین از هتل های خوب استانبول ترکیه میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و فقط 200 متر با میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل دارای اتاق های مجهز به پنجره های دوجداره هستند که از ورود هر گونه صدا به اخل اتاق جلوگیری میکند. پذیرش 24 ساعته کارکنان این هتل نیز پاسخگویی مسافران تور ترکیه میباشد. رستوران هتل نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند. هتل لاین نیز دارای امکاناتی همچون:اجاره اتومبیل، رستوران، گرمایش، حمام ترکی و بخار، اتاق و امکانات برای معلولین، بیلیارد، بالکن، تهویه، امکانات ورزشی، ماساژ، استخر، خدمات شاتل، کیت لوازم بهداشتی، مینی بار، دوچرخه سواری، کارکنان چند زبانه، اینترنت رایگان، سشوار، دوش،کافی شاپ، چایخانه در بام هتل، جکوزی، ماهواره، گیم نت، پارکینگ سرپوشیده، کافی نت فروشگاه و غرفه میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.

هتل پرا لاین استانبول ترکیه

هتل پرا لاین استانبول ترکیه

هتل پرا لاین استانبول ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کریستال ترکیه استانبول

اگر قصد سفر به هتل 4 ستاره در ترکیه را دارید هتل کریستال ترکیه استانبول مقصد بسیاری از گردشگران تور ترکیه میباشد که دارای امکان سرویس نگهداری کودکان است، تا خانواده ها به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را تجربه کنند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران تور ترکیه است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار می باشد.

این هتل در فاصله ی بسیار نزدیکی از میدان تقسیم قرار گرفته و دارای استخر و حمام ساخته شده از سنگ مرمر است که ویژه مهمانان هتل کریستال تور ترکیه میباشد. یک رستوران نیز در ساختمان خود جای داده است. ایستگاه اتوبوس فرودگاه هاواش نیز در فاصله 100 متری آن قرار گرفته شده است.

فضای بیرونی هتل کریستال ترکیه

فضای بیرونی هتل کریستال ترکیه

نمایی از اتاق های هتل کریستال ترکیه

نمایی از اتاق های هتل کریستال ترکیه

نمایی از رستوران هتل کریستال ترکیه

نمایی از رستوران هتل کریستال ترکیه

نمایی از استخر هتل کریستال ترکیه

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

اگر قصد سفر به هتل 5 ستاره در ترکیه را دارید هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشد. این هتل دارای امکاناتی مثل  سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها سفر راحت  و آرامی را داشته باشند.  امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد و خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات این هتل شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران تور ترکیه میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار می باشد.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول، در چند قدمی میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده است.
اتاق های این هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در این هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند.

با سفر با تور ترکیه خاطره فراموش نشدنی برای خانواده خود رقم خواهید زد. فاصله هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول 18 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک می باشد.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

نمایی از لابی هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

نمایی از لابی هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

نمایی از رستوران هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

نمایی از رستوران هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

نمایی از اتاق های هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

هتل هالیدی این استانبول ترکیه  

هتل هالیدی این استانبول ترکیه هتلی 5 ستاره در منطقه شیشلی استانبول است که در فاصله اندکی از میدان تکسیم ، مرکز شهر و 200 متری آثار مهم تاریخی مثل مسجد آبی و بازار بزرگ واقع شده و تنها 50 متر با ایستگاه اتوبوس و حدود 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه فاصله دارد. اتاقهای هتل شامل 203 اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت مجلل است . اندازه این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .  امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه شامل استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، کرایه دوچرخه ، گیم نت ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، باغ ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، کرایه اتومبیل ، آرایشگاه ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافی شاپ ،  تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند. 

هتل هالیدی این استانبول ترکیه

هتل هالیدی این استانبول ترکیه

هتل هالیدی این استانبول ترکیه

هتل هالیدی این استانبول ترکیه

هتل هالیدی این استانبول ترکیه

هتل شرایتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره شرایتون استانبول در محله "آتاکوی مارینا" واقع ودر 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ترکیه و در فاصله نزدیکی از دریا که از چشم انداز خیره کننده دریای مرمره برخوردار است. مرکز خرید معروف گالری با 200 غرفه و 12 سینما در فاصله کی از این هتل مجلل قرار گرفته است . هم چنین با ده دقیقه رانندگی می توان به منطقه تاریخی سلطان احمد رسید. دو رستوران Meyturk  و Cook Book هتل شرایتون دارای منوهای مختلفی به صورت بوفه هستند. یک کافه ی لوکس هم نوشیدنی های عالی سرو می کند و اکثر شبها موسیقی زنده در آن پخش می شود. اتاق های این هتل بجز تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن روشن و زیبا و چای/قهوه ساز برای مهمانان تور ترکیه تعبیه کرده است. سرویس دهی به اتاق ها هم بصورت 24 ساعته می باشد و دکوراسیون اتاق ها بسیار مدرن و شیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سونا و خدمات ماساژ، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، پارک مخصوص کودکان، رستوران رو باز،‌ زمین تنیس، فضای سبز و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

هتل شرایتون استانبول ترکیه

هتل شرایتون استانبول ترکیه

هتل شرایتون استانبول ترکیه

هتل شرایتون استانبول ترکیه

هتل شرایتون استانبول ترکیه

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه هتلی باشکوه در شهر تاریخی استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری معاصر بهره برده است. این هتل لوکس از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار بوده چرا که مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر همچون قصر و موزه توپکاپی، بارار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه و منطقه سلطان احمد فقط ۳ کیلومتر تا ساختمان آن فاصله دارند و فرودگاه آتاتورک ترکیه 10 کیلومتر با هتل فاصله دارد. اتاقهای هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول مشتمل بر ۲۵۰ اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد که مساحت و چیدمان متنوع آنها متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور ترکیه طراحی شده و آرامش را برای ایشان به ارمغان می آورد. در دکوراسیون این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده است. پنجره هایی بزرگ، پذیرایی در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ال سی دی  ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال، مینی بار، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار، صندوق امانات، کلید الکترونیکی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و ... از امکانات اتاق های این هتل به شمار می رود. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور ترکیه شامل استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی پیشرفته، زمین تنیس، سونا و جکوزی، میز بیلیارد، گیم نت، سرویس نگه داری از کودک، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات خانه داری، روزنامه، آسانسور، فضای سبز، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صبحانه بوفه، چندین رستوران با فضایی با شکوه، کافی شاپ، بار، آرایشگاه، تاکسی سرویس و ... است.

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه از هتل های 5 ستاره لوکس آنتالیا می باشد که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل دارای 311 اتاق است که امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی ماهواره ای، گاوصندوق، چای / قهوه ساز، مینی بار و اینترنت Wi-Fi رایگان برای گردشگران تور ترکیه فراهم آورده است.

امکانات هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه عبارتند از : 4 رستوران، کافی شاپ، استخر سر پوشیده، استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر کودکان، پارک آبی، ورزش های آبی، سالن تناسب اندام، زمین تنیس، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، خدمات نگهداری از کودک و پذیرش 24 ساعته.

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره اتیوم در مجهورت شهر زیبای manavgat قرار گرفته با ارائه بهترین خدمات و رفاهی و امکانات هر روزه از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکنند.این هتل 5 ستاره فقط 65 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.هتل انتوم با ارائه خدمات یوآل به مسافران تور ترکیه باعث شده تا اقامت خوبی داشته باشند.هتل دارای 433 اتاق مجهز به اینترنت و دیگر امکانات میباشد تا مسافران تور ترکیهاستفاده کنند.رستوران و 8 استخر این هتل 5 ستاره نیز در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میگیرد.رستوران این هتل با اجرای موسیقی زنده لحظات خوبی را برای مسافران تور ترکیه فراهم میکند.همچنین مسافران میتوانند غذای خود را در تراس هتل میل کنند.به درخواست مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد.

امکانات هتل اتیوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه : تهویه هوا، 8 استخر، رستوران، فروشگاه، سالن زیبایی، اینترنت، ساحل اختصاصی، بیلیارد، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، مینی بار، روم سرویس ۲۴ ساعته، پارک و سرسره های آبی، سینما میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل 5 ستاره سپری کنند.

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل اتبوم اکو کلاب آنتالیا ترکیه

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره شروود از هتل های خوب آنتالیا ترکیه میباشد که با ارائه بهترین امکانات و خدمات هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکنند.این هتل دارای ساحل اختصاصی میباشد که مسافران تور ترکیه میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل دارای 499 اتاق تمیز و پاک میباشد،تمام اتاق ها مجهز هستند تا مسافران تور ترکیه در اتاق های خود اقامت راحتی داشته باشند.رستوران هتل نیز بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت مواد غذایی برای مسافران تور ترکیه آماده میکند تا مسافران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.در این هتل استخر و پارک آبی نیز برای مسافران تور ترکیه وجود دارد.

امکانات خوب هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا ترکیه: مرکز بدنسازی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تهویه،گاوصندوق، کرایه ماشین، اتو کشی، خشکشویی، آرایشگاه، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، ورزش‌های آبی، والیبال، گرمایش، امکانات باربیکیو، بسکتبال، مینی‌ بار، فوتبال، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرسره آبی، استخر روباز، جکوزی، اینترنت، قایق رانی، مرکز سلامت و آبگرم میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و لذت ببرند. مسافران با انتخاب این هتل اقامت رویایی را میتوانند برای خود داشته باشند.

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا ترکیه

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا ترکیه

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا ترکیه

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل 4 ستاره آدونیس از هتل های نردیک شهر آنتالیا میباشد که با ارائه خدمات خوب از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکنند.هتل آدونیس از هتل های است که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.هتل 4 ستاره آدونیس دارای اتاق های استاندارد و تمیز میباشد که با بالکنی زیبا ویو رو به دریا را دارد.این هتل خدماتی به صورت یوآل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.رستوران هتل 24 ساعته بهترین غذا ها را با بهترین مواد غذایی آماده و سرو میکند.مسافران تور ترکیه میتوانند غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.کارکنان حرفه ای هتل شبانه روزی ذر حال خدمت به مسافران تور ترکیه هستند.

امکانات هتل آدونیس : تهویه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، اینترنت، فروشگاه در هتل، لباسشویی، خدمات کفش و واکس، بازی دارت، استخر سرپوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، فکس و کپی، بیلیارد، باغ، گاوصندوق، سونا، حمام ترکی، اسکواَش، بولینگ، جکوزی و تراس میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل 4 ستاره تجربه کنند.

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل مادی استارت آنتالیا ترکیه

هتل 3 مادی استارت از هتل های خوب آنتالیا ترکیه میباشد که بهترین امکانات و خدمات رفاهی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده و هر روزه آماده پذیرایی میباشد.کارکنان خوب و حرفه ای هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور ترکیه میباشند تا هیچ مشکلی پیش نیاید.رستوران هتل نیز بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت مواد غذایی برای مسافران تور ترکیه سرو میکند آنها میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و لذت ببرند.

امکانات هتل نیز شامل : سونا، کافی شاپ، سشوار، مینی بار، اینترنت، استخر روباز، حمام گرم، حمام مخصوص ترکی، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، لاندری، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، ایر کاندیشن، کرایه اتومبیل، اتو کشی، پارکینگ، رستوران آل آکارت و ... میباشد که مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت رویایی را تجربه کنند.

هتل مادی استارت آنتالیا ترکیه

هتل مادی استارت آنتالیا ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

این هتل با معماری سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است.در اینجا با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از مسافران تور ترکیه پذیرایی خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان تور ترکیه می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. 
مهمانان تور ترکیه می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. 
هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. مسافران و گردشگران تور ترکیه میتوانند در این هتل اقامتی راحت را داشته باشند.

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

هتل اورج کانتی آنتالیا ترکیه

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره کاروانسرای لارا به شکل یو(U)است که دکوراسیون و دیزاین بسیار زیبا و شیک دارد.اتاق ها و سالن این هتل رنگ ملایم و دلنشین و دارد که به دل مسافران تور ترکیه مینشیند.تمام اتاق های هتل کروانسرای مجهز و تمیز است که هر اتاق به خودی بالکن دارند با منظره ی دریای مدیترانه و ساحل اختصاصی.تعداد اتاق های هتل 580 است که در 9 طبقه ساخته شده است.فاصله این هتل تا آنتالیا 12 کلیومتر است.مطمئنا مسافران تور ترکیه میتوانند از این هتل استفاده کنند و اقامتی راحت را داشته باشند.همچنین مسافران تور ترکیه میتوانند از رستوران های این هتل که غذا های بسیار کیفیت و خوشمزه دارند استفاده کنند و لذت ببرند.

امکانات هتل 5 ستاره کروانسرای ویژه مسافران تور ترکیه: صندوق امانات، اتاق صبحانه، تلویزیون مرکزی، آرایشگاه، مرکز بازی کودکان، تلویزیون کابلی، خشک‌شویی، تخت دونفره با کینگ‌سایز، سیستم تهویه، سشوار، استخر، ورزشهای فوتبال، موج‌سواری، سونا، امکانات ورزشی، باشگاه ورزشی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، وان آب داغ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، حمام ترکی و بخار، اتاق های هتل مجهز به ماهواره و تلویزیون صفحه تخت، سوئیت مخصوص تازه عروس، امکانات اتاق VIP، پینگ پنگ، بیلیارد، بازی دارت و دیگر امکاناتی که موجب میشود مسافران تور ترکیه با آرامش خاطر در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا در آنتالیا ترکیه قرار دارد که جز هتل های 5 ستاره ترکیه در بین مسافران تور ترکیه شناخته شده است.این هتل در دامنه کوهسان و جاذبه های گردشگری ترکیه ساخته شده است.فاصله هتل ریزورت تا فرودگاه فقط 15 دقیقه راه است.تعداد اتاق های این هتل 5 ستاره 330 است که در کنار این اتاق ها درختان سرسبز وجود دارد که منظره زیبایی به این هتل داده است.امکانات این هتل 5 ستاره بسیار زیاد است که مسافران تور ترکیه میتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.کارکنان نیز با مسافران تور ترکیه به خوبی برخورد میکنند.رستوران هتل نیز آماده خدمت رسانی به  مسافران تور ترکیه است.

امکانات هتل رامادا ریزورت ویژه مسافران تور ترکیه:باشگاه ورزشی، حمام ترکی، ژیمناستیک، اینترنت رایگان، سونا، رستوران ایتالیا، تلویزیون، لوازم آرایش، ورزشهای آبی و آبگرم،سشوار، رستوران BASTA PASTA، کافی شاپ، غذاهای دریایی و دیگر امکاناتی که باعث شد این هتل جز هتل های 5 ستاره باشد و مسافران تور ترکیه اقامت راحت داشته باشند.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره آی سی گرین از بهترین هتل های آنتالیا ترکیه می باشد. این هتل در نزدیک دریای مدیترانه قرار دارد که دارای ساحل اختصاصی دارند.این هتل بسیار زیبا  شیک است که مورد توجه مسافران تور ترکیه قرار گرفته است.هتل آی سی دارای امکانات بی شماری است.کتارکنان این هتل بسیار خوش برخورد هستندو پذیرش 24 ساعته این هتل موجب شده است تا مسافران تور ترکیه در هر زمان که به چیزی احتیاج داشتند آنها در اختیارشان بگذارند.تمام اتاق های این هتل تمیز و شیک هستند و با بهترین شکل دیزاین شده اند.هتل ای سی دارای 7 استخر میباشد.

امکانات هتل آی سی ویژه مسافران تور ترکیه: استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی، پارکینگ، لاندری، رستوران و بار، باشگاه بدنسازی، سولاریوم، روم سرویس 24 ساعته، تئاتر، بیلیارد، ساحل اختصاصی، پینگ پنگ، سونا، استخرباسرسره آبی، استخرسرپوشیده، پارک آبی، رستوران چینی، رستوران ایتالیایی، تراس و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافران تور ترکیه بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند.

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل آی سی گرین پالاچه آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره باروت کمر در آنتالیا ساخته شده است که بسیار هتل خوبی است از همه نظر تا مسافران تور ترکیه بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند. اتاق های این هتل همه لوکس و چشم انداز بسیار زیبایی از دریای مدیترانه را دارد. این هتل دارای رستوران میباشد تا با بهترین غذا های از مسافران تور ترکیه پذیرایی کند مسافران تور ترکیه میتوانند در این هتل 5 ستاره از امکانات استفاده کرده و لذت ببرند. کارکنان این هتل به خوبی با مسافران برخورد میکنند و پذیرش 24 ساعته دارند تا مسافران در هر زمان هر چیزی احتیاج دارند در اختیارشان بگذارند.

امکانات هتل باروت ویژه مسافران تور ترکیه:والیبال ساحلی، سونا و جکوزی، بازی های ویدئویی، غواصی، آرایشگاه، تیراندازی با کمان، ورزش های آبی، اتاق بازی، رستوارن و کافی شاپ، خشکشویی، سالن آمفی تئاتر برای نمایش، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، سشوار و آینه، تهویه هوا، خدمات پزشکی و پرستاری، بازی های برقی و دیگر امکاناتی این هتل را جز هتل های 5 ستاره بدانند.

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه

هتل باروت کمر آنتالیا ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل آماری سی لایت کوش آداسی ترکیه

هتل آماری سی لایت از هتل های 5 ستاره خوب کوش آداسی میباشد که با بهترین خدمات از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکنند.هتل سی لایت دارای اتاق های بزرگ و شیک است و همچنین مجهز بودن این اتاق ها باعث میشود تا مسافران تور ترکیه بتوانند اقامت خوبی را داشته باشند.مسافران تور ترکیه در زمان گرسنگی میتوانند در زمان گرسنگی به رستوران هتل رفته و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.کیفیت غذا های رستوران هتل بینظیر است.

امکانات هتل آماری سی لایت:استخر،رستوران،مرکز بازیهای پلی استیشن،حمام بخار،سالن آرایش و زیبایی،یوگا،ورزش‌های آبی و زمین تنیس،باشگاه بدنسازی،سرسره‌های آبی،والیبال،ایروبیک،صندوق امانات، مینی‌بار،سشوار،اینترنت،خود پرداز، سونا،ساحل اختصاصی است که مسافران تور ترکیه میتوانند استفاده کنند و لحظات خوبی را در این هتل تجربه کنند.

هتل آماری سی لایت کوش آداسی ترکیه

هتل آماری سی لایت کوش آداسی ترکیه

هتل آماری سی لایت کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره گرند بلیش در 15 متری کوش آداسی ترکیه قرار دارد که دارای ساحل شنی میباشد.هتل گرند بلیش دارای 187 اتاق تمیز و پاک میباشد.اتاق های این هتل دارای بالکن و تلوزیون،مبلمان شیک میباشد.رستوران هتل با بهترین غذا ها از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکند.کارکنان مجرب و حرفه ای این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور ترکیهمیباشند.مسافران تور ترکیه میتوانند  غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهندو نوش جان کنند.

امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه:لاندری،استخر،امکانات آبگرم،لابی،آرایشگاه،تهویه مطبوع،حمام مدرن،باشگاه شبانه،تنیس و مینی فوتبال،اینترنت،ورزش های آبی،چشم انداز دریا،تناسب اندام،مرکز فیتنس،اتاق بازی میباشد تا مسافران تور ترکیه میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره پالم در کوش آداسی ترکیه قرار دارد که بهترینا را برای مسافران تور ترکیه فراهم میکند و هر روزه آماده و خدمت و پذیرایی از مسافران گرامی تور ترکیه میباشد.هتل پالم دارای اتاق های پاک و تمیز میباشد که همچنین اینترنت پرسرعت نیز در اتاق دارد.هتل پالم دارای امکانات خوب میباشد تا مسافران تور ترکیه استفاده کنند و اقامت رویایی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.کارکنان حرفه ای هتل 24 ساعته ذر حال خدمت به مسافران تور ترکیه میباشند و برخورد خوبی را با آنها دارند.رستوران های این هتل نیز بهترین غذا ها را با بهترین مواد غذایی برای مسافران تور ترکیه سرو میکنند و آنها میتوانند غذای مرد علاقه خود را سفارش دهند و نوس جان کنند.

امکانات هتل پالم:استخر کودکان،تناسب اندام و مرکز آبگرم،بیلیارد،ورزش های آبی،کلاب شبانه، تهویه هوا،استخر کودکان،ماساژ،ساحل اختصاصی، تهویه هوا،بار،ماساژ،جت اسکی،والیبال ساحلی،رستوران سرو غذاهای دریایی، ایتالیایی و ترکی و کلی امکانات دیگر...

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل پالم کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی میباشد که بهترین را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.این هتل دارای 436 اتاق مجهز و لوکس میباشد.این هتل تا فرودگاه عدنان فقط 55 مایل فاصله دارد.مسافران تور ترکیه میتوانند از امکانات این استفاده کنند که شامل:استخر،استخر کودکان،رستوران،اینترنت،بیلیارد،خشکشویی،کلاب شبانه،پینگ پنگساحل اختصاصی،اتاق ویژه غیر سیگاریها،پارک آبی،حمام ترکی،میز تنیس،جکوزی،آرایشگاه،ماهواره،سشوار،بار کوچک،زمین بازی کودکان،رستوران با غذای بین المللی میباشد.مسافران تور ترکیه در این هتل میتوانند اقامت خوبی را داشته باشند و لذت ببرند.

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل سورملی کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس از هتل های 4 ستاره کوش آداسی ترکیه میباشد که بهترین امکانات را برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.هتل تاتلیسس دارای 157 اتاق است که بهترین امکانات در هر اتاق وجود دارد و از حسن های هتل است.رستوران هتل 24 با بهترین مواد غذایی بهترین غذا ها را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.اتاق های هتل 4 ستاره تاتلیسس دیزاین و دکوراسیون زیبایی دارند که مورد توجه مسافران تور ترکیه نیز قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:استخر روباز،سونا،رستوران،بار،باغ،ماساژ،سرویس نگهداری کودکان،پینگ پنگ،مرکز بدنسازی،بازی دارت،اتاق های خانوادگی،آسانسور،لباسشویی، آرایشگاه،بیلیارد،گاوصندوق،مرکز خرید،پزشک،ترانسفر رایگان فرودگاه،لاندری،خدمات خانه داری،آژانس خدمات مسافرتی،جکوزی،اینترنت در واحد،تاکسی سرویس،چایخانه در بام هتل میباشد که مسافران تور ترکیه میتوانند استفاده کنند و تجربه اقامت رویایی را داشته باشند.

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار دارد. هتل در فاصله کمی تا ساحل قرار گرفته است و خدمات خود را به صورت ALL  به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه 83 کیلومتر است. در کنار هتل یک باغ بسیار زیبا مملو از درخت های نخل وجود دارد. هتل دارای 80 اتاق و سوئیت است که هرکدام دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه ، حمام با دوش و سشوار و صندوق امانات هستند. هتل دارای دو رستوران با منویی از غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی است. استخر روباز هتل در میان انبوهی از درختان نخل قرار داشته و در کنار آن تخت های حمام آفتاب قرار دارند. از دیگر امکانات هتل اولیویا می توان به استخر سرپوشیده، کتابخانه، دارت، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق بازی کودکان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا کوش آداسی

 


هتل لیمان کوش آداسی

هتل 3 ستاره لیمان کوش آداسی در کنار ساحل دریای اژه قرار دارد. هتل دارای بهترین موقعیت مکانی در کنار دریا است که تمام 16 اتاق آن دید پانارومایی رو به دریا دارند. اتاق های هتل از انواع خانوادگی و استاندارد است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات چای ساز، تلویزیون، حمام با دوش، اینترنت و روم سرویس هستند. رستوران هتل در وعده صبحانه ، صبحانه های خوشمزه ترکی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. هم چنین شما می توانید از رستوران بام این هتل استفاده کنید. برای گردش در شهر می توانید از هتل لیمان ماشین اجاره کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به باغ، کتابخانه، زمین بازی کودکان، خدمات تور و ... اشاره کرد.

هتل لیمان کوش آداسی

هتل لیمان کوش آداسی

هتل لیمان کوش آداسی

 


هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل 3 ستاره گلدن دی وینگز (Goldenday Wings) در 400 متری مارینا کوش آداسی واقع شده و 102 اتاق دارد. این هتل در اوایل سال 2011 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است.

مهمانان تور کوش آداسی می توانند در این هتل از امکانات میز تنیس، بیلیارد، دارت و تفریحات عصرگاهی بهره مند شوند.

در رستوران سلف سرویس این هتل انواع غذاهای خوشمزه و چهارشنبه ها غذاهای کبابی سرو می شود.

قلعه کوش آداسی در فاصله 2/6 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 76 کیلومتری هتل می باشد.

امکانات هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

 استخر، تراس، باغ، کتابخانه، دارت، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سونا، رستوران، کافه، فکس، کپی، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، آسانسور.

 

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

اتاق هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

رستوران هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی


هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل 3 ستاره کلاب اسکالا نوا (Club Scala nuova) با مساحت 9000 متر مربع در فاصله نزدیکی از مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل 151 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، دوش، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران "افسوس" این هتل صبحانه، ناهار، شام به صورت بوفه سرو می شود و در کنار استخر، اسنک بار نیرز موجود می باشد. فاصله هتل تا ساحل عمومی 10 دقیقه پیاده روی است و ساحل اختصاصی هتل نیز 15 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از امکانات دارت، ایروبیک، سونا، حمام بخار، میز تنیس، واتر پلو به صورت رایگان استفاده کرده و لذت ببرند.  

آدرس: Turgut Ozal Bulvari No:73 Cevreyolu Uzeri/Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی


هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل سه ستاره رزی سویتس (RosiSuites) چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و فقط 40 متر تا لیدیز بیچ فاصله دارد. این هتل 26 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... هستند و با دکوراسیونی زیبا بالکن، یخچال و آشپزخانه دارند. در رستوران رزی غذاهای ترکی و بین المللی در ساحل تراس سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی می توانند از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه به همراه غروب خورشید لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی 3 کیلومتر تا رستوران ها و باشگاه های شبانه فاصله دارد. 

آدرس: Kadinlar Denizi 9. Sok. No:51 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزی سویتس کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، تراس، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل سه ستاره یونکا اپارت کوش آداسی در 300 متری لانگ بیچ قرار دارد. این هتل 60 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، بالکن، سیستم تهویه، آشپزخانه و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 85 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند غذای خود را یا در اتاق و یا در رستوران این هتل میل کنند. مهمانان این هتل می توانند در کنار استخر به استراحت پرداخته و از وای فای رایگان این قسمت استفاده کنند.

آدرس: Yavansu Mah.Lale Sok.No:1 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل یونکا اپارت کوش آداسی

استخر سر باز، رستوران، پارکینگ رایگان، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی


هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی


هتل ملیس کوش آداسی

هتل سه ستاره کوش آداسی در کنار دریا، در 6 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 33 اتاق با دکوراسیون مدرن دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و حمام هستند. صبحانه بوفه هر روز در این هتل سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Sk. No 63/64, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ملیس کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، دارت، ساحل اختصاصی، زمین بازی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا. 

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی


هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سه ستاره سوهان سی پورت یکی از معروف ترین هتل ها در قسمت جنوبی دریای اژه است و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را با قیمت عالی و در مکانی بسیار خوب در اختیار مسافرانتور کوش اداسی قرار می دهد. همه اتاق ها دارای بالکن و امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سشوار و سیستم تهویه هستند.

آدرس: Turkmen Mahallesi Akyar Mevkii Marina Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر سر باز، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، ماساژ، اتاق بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی


هتل پنز کوش آداسی

هتل سه ستاره پنز(Ponz Hotel) در 92 متری لیدیز بیچ قرار دارد و 41 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تراس، حمام خصوصی، یخچال کوچک و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی سرو می شود که از مواد تازه و خوشمزه درست شده اند. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه رانندگی است و تا گردشگاه کوش آداسی کمتر از 500 متر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. Celal Atik Sok No:15, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پنز کوش آداسی

استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کنابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان در لابی، پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل.

 

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کناره ساحل دریای اژه و در منطقه اوزدره قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله هتل ماکسیما تا فرودگاه عدنان مندرس 45 کیلومتر است. هتل دارای 252 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک استخر روباز زیبا در محوطه خود می باشد که در کناره آن تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را برای شما مهمانان تور کوش آداسی آذر 96 سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا، روم سرویس، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی


هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل 4 ستاره گرند اوزچلیک کوش آداسی در کناره دریای اژه و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 96 اتاق است که از نوع استاندارد و خانوادگی هستند و دارای امکانات مینی بار ، تلویزیون، تهویه، اینترنت، تلفن و بالکن هستند. رستوران هتل غذا را در وعده های مختلف به صورت بوفه برای شما مهمانان تور کوش آداسی پاییز 96 سرو می کند و کافی شاپ هتل در کنار ساحل قرار دارد. هتل دارای امکانات تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی ، تنیس روی میز، دارت و باشگاه کودکان اشاره کرد.

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی


 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی نوروز 97 امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن است. هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، اجاره ماشین و ... اشاره کرد.

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

 


هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در یک کیلومتری ساحل دریای اژه قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع قرار دارد و دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که شامل 104 اتاق است. اتاق های هتل از انواع استاندارد و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلفن هستند. رستوران هتل به سبک بوفه است و صبحانه ، ناهار، شام و میان وعده های مختلف را سرو می کند. در محوطه هتل یک استخر روباز با سرسره های آبی قرار دارند. از دیگر امکانات تل برای شما مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توان به مینی گلف، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، جکوزی و... اشاره کرد.

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی


هتل بلماره کوش آداسی

هتل بلماره کوش آداسی از هتل های 4 ستاره در مرکز شهر کوش آداسی می باشد. این هتل در فاصله 650 متری ساحل قرار دارد. هتل بلماره کوش آداسی دارای 91 اتاق با امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 75 کیلومتر می شود.

امکانات هتل بلماره کوش آداسی شامل رستوران، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ورزش های آبی، تنیس روی میز، دارت، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اینترنت WiFi و ... می باشند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی پاییز 96 ارائه می دهد. هتل کلاب یالی در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 450 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، اینترنت، حمام با سشوار و تلفن است. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی ، یکی از آن ها غذاهای دریایی و رستوران سوم غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو می کند. هم چنین هتل دارای 6 کافی شاپ می باشد. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه هتل قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی


هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما سلطان کوش آداسی در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است.هتل به تازگی و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل پالوما سلطان خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در چهار طبقه ساخته شده است و دارای 434 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی مهر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام با وان، تهویه مطبوع و تلفن است. هتل دارای 5 رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بوفه است و چهار رستوران دیگر آلاکارته می باشند. هم چنین 7 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل در 35 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 50 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، تنیس رومیزی، بسکتبال، تنیس، ایروبیک و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

 

 


هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما پاشا در 35 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 50 کیلومتر است. هتل در سال 2010 افتتاح شده است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 268 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که به شما مسافران تور کوش آداسی آبان 96 امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان و دوش و تلفن هستند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ 1000 متر است که در کنار آن یک پارک آبی قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ترکی و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین یک اسنک بار و شش کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند.  از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، مینی گلف، بیلیارد، ایروبیک ، یوگا، موزیک زنده و نمایش اشاره کرد.

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

 

 


هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالم وینگز (Palm Wings) در ساحل محله عثمانیه کوش آداسی واقع شده است. هتل 346 اتاق با دکوراسیونی در توناژ رنگی سبز و آبی دارد که کف پوش فرش دارند و مجهز به امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و بالکن با چشم انداز باغ ... هستند.

هتل خدمات یوال 24 ساعته دارد و در رستوران اصلی غذاهای بین المللی به شیوه سلف سرویس ارائه می شود. در دیگر رستوران ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می شود و 5 کافه نیز در محل موجود می باشد.

 مرکز کوش آداسی در فاصله 16 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 80 کیلومتری هتل است.

مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند با انتخاب این هتل از طبیعت زیبا، سایه درخت های نخل و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرند.

آدرس: Osmaniye Mah. Alacay Mevkii Sahil Siteleri Davutlar-Kusadasi-Aydin, 09430 Davutlar, Turkey

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی

استخر فضای باز، باغ، ورزش های آبی، رستوران، کافه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، تهویه مطبوع، فروشگاه.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی


هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی در ساح شنی دریای اژه واقع شده و 417 اتاق دارد که از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، مینی بار، وای فای رایگان و ... می باشد. این هتل 4 استخر، 3 سرسره آبی و مرکز اسپا دارد.

 در رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس سرو می شود، 4 رستوران دیگر نیز در هتل وجود دارد که به صورت منوی انتخابی است و مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی و عثمانی را در آنجا میل کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر ازمیر 50 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 52 کیلومتر است.

آدرس: Kucuk Akkum Mevkii, Sigacik, Izmir, 35460 Seferihisar, Turkey

امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی

زمین تنیس، ماهی گیری، پینک پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، پارک بازی، زمین بازی، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، مغازه، آسانسور، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم تهویه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، اتاق جلسه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 هتل لابراندا افسوس پرینسس در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند. این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی مهر 96 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.

 آدرس: Pamucak Mevkii, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

 


هتل سوهان360 کوش آداسی

 هتل 5 ستاره سوهان360 در سال 2015 تاسیس شد و دارای 144 اتاق است که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، تراس، مینی بار، حمام، سشوار و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبا از دریا و برخی چشم انداز شهر دارند. مهمانان تور کوش آداسی آبان 96 می توانند در رستوان این هتل طعم دلچسب انواع غذاهای متنوع ترکی و بین المللی را بچشند. فاصله هتل تا مارینا 1/7کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 63/7 کیلومتر است. هتل دو بار در روز به سمت سواحل اطراف سرویس ترانسفر رایگان در نظر می گیرد.

 آدرس: Tukmen mah. Gazibegendi cad. no :46 Kusadası/Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان360 کوش آداسی

استخر سرباز، باغ، تراس، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، رستوران، وای فای رایگان ، پارکینگ رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، آرایشگاه، سیستم گرمایشی، آسانسور.

 


هتل لی بلو کوش آداسی

 هتل 5 ستاره لی بلو در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 263 اتاق زیبا دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند و به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز زیبایی از دریا دارند. مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور.

 

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

هتل لی بلو کوش آداسی

 


هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

 هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف در زمینی با مساحت 30000 متر مربع، در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. این هتل 443 اتاق دارد که واحدهای بزرگ آن دارای بالکن با چشم انداز زیبایی از دریای اژه هستند. از دیگر امکانات اتاق ها میتوان به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره و مینی بار اشاره کرد. این هتل رستوران ها و اسنک بار های متنوع و زیادی دارد که می توانید انواع غذاهای دلخواه خود را در آنجا بیابید. هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی با 6 استخر سرباز و سرسره های آبی و ساحل اختصاصی خود لحظات شادی را برای مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 به ارمغان می آورد. در این هتل تفریحات مختلفی مثل بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی محیا است . فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 80 کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی با هزینه برای مسافران موجود می باشد.

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، امکانات ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان

 

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

 


هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل 5 ستاره ویستا هیل در ساحل دریای اژه در 6/5 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل ساحلی زیبا با 315 اتاق دنج و راحت مکان تفریحی آرامش بخشی را برای مسافران تور کوش آداسی آذر 96 به ارمغان آورده است. از امکانات رفاهی اتاق ها می توان به تلویزیون، ماهواره، بالکن، سیستم تهویه و وای فای رایگان اشاره کرد که بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز رویایی از دریای زیبا و آبی اژه دارند. این هتل دو رستوران یکی در فضای باز و دیگری در داخل ساختمان دارد که در آن ها غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی سرو می شود. فرودگاه بین المللی ازمیر در 100 کیلومتری این هتل قرار دارد.

آدرس هتل: Yavansu Mah. Süleyman Demirel Blv. No:154 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ویستا هیل کوش آداسی

 رستوران، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، ورزش های آبی، پارک آبی، باشگاه، سونا، استخر سرپوشیده، استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، تفریحات بعد از ظهر، باشگاه کودکان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، سالن آرایش، اتاق جلسه، فکس، کپی و ...

 

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

 هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی

هتل ویستا هیل کوش آداسی



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

دریاچه سالدا ترکیه

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

دریاچه سالدا ترکیه

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

دریاچه سالدا ترکیه

 


دریاچه اوزون گل ترکیه

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل


آبشار مرادیه وان ترکیه

 تور ترکیه آبشار مرادیه وان

آبشار مرادیه ترکیه در 88 کیلومتر شهر وان قرار گرفته است و اگر گردشگران عزیز تور ترکیه قصد داشته باشند که زمینی به ترکیه سفر کنند و از مسیر بازرگان چالدران بروند می توانند این آبشار فوق العاده را ببینند و لذت ببرند. آبشار مرادیه دارای تقریبا 80 متر عرض و حدود 6 متر ارتفاع می باشد و به قدری پرآب است که صدای آن اجازه نمیدهد هنگامی که گردشگران در یک فاصله 50 متری از آن قرار می گیرند صدای همراهانشان را بشنوند.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

لازم به ذکر است که برای دیدن این آبشار بسیار زیبا باید از روی یک پل طنابی معلق به طول 50 متر که با سیم بوکسور محکم شده است عبور کنید تا در مقابل آن قرار بگیرید. پس اگر گردشگران عزیز تور ترکیه علاقه مند به هیجان با کمی ترس هستند حتما از این منطقه عبور کنند و از آبشار مرادیه دیدن نمایند. در این منطقه رستوران و کافی شاپ و حتی چایخانه های وجود دارد که ظاهرا شبیه خانه های چوبی هستند. مسافران عزیز تور ترکیه می توانند در این خانه های چوبی لحظاتی را سپری کنند و از دیدن مناظر زیبای آبشار مرادیه نهایت لذت را ببرند. اگر می خواهید در زمستان به شهر وان و آبشار مرادیه بروید حتما لباس گرم بپوشید چون این منطقه بسیار سرد و پوشیده از برف است.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

 


پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه وسعتی 33 هکتاری دارد که در شمال مسجر سابانجی و دو طرف رودخانه سیهان قرار گرفته است. در این پارک به قدری درخت و گونه های مختلف گیاهی وجود دارد که احساس می کنید وارد بازار گل شده اید. این پارک مرکزی دارای یک آمفی تئاتر 2100 نفره , دو کافه و باغ چینی می باشد که همین امر باعث شده این منطقه به عنوان منطقه اصلی تفریحی آدانا ترکیه تبدیل شود. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند و علاقه مند به گل و گیاه می باشند حتما به این پارک سر بزنند.

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه


ساحل سولار ترکیه استانبول

ساحل سولار استانبول

ساحل سولار استانبول ترکیه از بزرگترین سواحل اختصاصی این شهر توریستی و زیبا می باشد. در این ساحل زیبا به قدری سرگرم می شوید که متوجه گذر زمان نمی شوید. و آنچه که موجب سرگرمی شما می شود  اجرای برنامه ها و موسیقی های زنده , فعالیت های ورزشی مختلف مانند جت اسکی و موج سواری و قایق رانی و...می باشد. ساحل سولار حدود 1 کیلومتر امتداد دارد که از این جهت می تواند با باشگاه های ساحلی آنتالیا و ازمیر ترکیه رقابت کند. ورودی این ساحل در آخر هفته 25 لیره ولی در طول هفته 15 لیره می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به استانبول سفر کردند دیدن از زیباترین سواحل آن را از دست ندهند.




:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

موزه پرا استانبول

موزه پرا یک موزه آثار هنری در استانبول است که موضوع اصلی آن آثار قرن نوزدهم می باشد. این موزه که در خیابان ایستکیل استانبول قرار دارد در سال 2005 توسط سونا و اینان کیراچ افتتاح شد. ساختمان اصلی موزه یک ساختمان مربوط به سال 1893 است که به موزه تغییر کاربری پیدا کرده است. در این موزه انواع آثار هنری نظیر نقاشی ها و کتب به جای مانده از قرن 19 از ترکیه و دیگر کشورهای جهان به نمایش در آمده است. بازدید از موزه پرا برای عموم آزاد است و شما مسافران تور ترکیه می توانید از این موزه زیبا دیدن فرمایید.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول


آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن در اصل یک مجموعه از آبشارهای زیبا است که در شمال شرقی شهر آنتالیا و در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد. این آبشار از چشمه های پینارباشی سرچشمه می گیرد و شامل دو آبشار بالایی و پایینی است که طول آبشار بلندتر به 40 متر می رسد. این آبشار دارای غارهای بسیار زیبایی است که درون آن ها می توانید غار نوردی کنید. هم چنین در کنار آن رودخانه ای بسیار صاف و زلال قرار دارد که در آن قایق سواری و رفتینگ انجام می شود. در اطراف این آبشارها منظره بسیار دلربا از کوه های توروس قرار دارد. آبشارهای دودن درون یک پارک زیبا قرار دارد که می توانید در این پارک به پیک نیک بروید. از درون شهر آنتالیا به این آبشارها انواع وسایل نقلیه تردد می کنند. انواع کافی شاپ و رستوران ها در کنار این آبشارها وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید بعد از گشت و گذار در آبشارها از آن ها استفاده کنید.

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه


برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا یا برج مسیح نام برجی در منطقه گالاتای ترکیه است که از قرون وسطی برجای مانده. این برج که در شمال گلدن هورن یا شاخ طلایی قرار دارد در سال 1348 میلادی یعنی در دوران بیزانس با هدف شناسایی کشتی های دشمن ساخته شد. این برج در زمان ساخت خود با 67 متر طول بلند ترین برج منطقه قسطنطنیه بوده است. در سال های بعد از برج گالاتا به عنوان زندان، رصد خانه و دیده بانی استفاده شده است. این برج در نه طبقه به صورت یک استوانه بزرگ ساخته شده است و سقف مخروطی شکل آن بعدها به آن اضافه شده است. شما مسافران تور ترکیه می توانید از این برج بازدید کنید و از منظره شهر استانبول که از بالای آن دیده می شود لذت ببرید. هم چنین یک رستوران در بالای برج گالاتا قرار دارد.

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه


کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس از معدود باقیمانده های شهر باستانی افسوس ترکیه به شمار می رود. این کتابخانه در سال 125 میلادی توسط پسر سلسوس رومی فرماندار آسیا ساخته و به افتخار پدرش نام گذاری شد که مقبره ی آن در زیر کتابخانه قرار دارد. در این کتابخانه بیش از 12000 کتیبه و طومار نگهداری می شده است. این کتابخانه در دو زلزله در قرن های سوم و یازدهم میلادی تخریب شد اما در دهه هفتاد به دست باستان شناسان دوباره تعمیر و مرمت شد. شما مسافران تور ترکیه می توانید در طول سفر خود از این کتابخانه زیبا و باستانی دیدن کنید.

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه


خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن یا شاخ طلایی خلیجی است که بخش اروپایی استانبول را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این خلیج از پیش روی آب دو دریای سیاه و مرمره در خشکی به وجود آمده است. نام این خلیج به دو دلیل گلدن هورن می باشد؛ دلیل اول می گویند که بیزاس آن را به نام مادرش گذاشت و دلیل دوم این است که این خلیج درهنگام طلوع و غروب آفتاب به رنگ طلایی در می آید. در زمان عثمانی این خلیج منطقه مسکونی مورد علاقه ترک های اعیان بوده است. روی این خلیج 4 پل قرار دارد که عبارتند از : پل گالاتا، پل گلدن هورن، پل اونکاپاتی  ومتروپل. در اطراف این خلیج کافی شاپ ها و رستوران های زیادی وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید از آن ها استفاده کنید.

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه یکی از زیباترین مسجد شهر استانبول ترکیه است. تاریخچه این مسجد بسیار پر پیچ و خم است. ساخت ایاصوفیه به قرن ششم میلادی و به دوره بیزانس برمیگردد. زمانی که کنستانتین اول دستور داد این بنا را که کاربرد اولیه آن کلیسا بود با 10000 کارگر و نظارت بیش از صد معمار بسازند. این کلیسا مخصوص ارتدکس ها بود و مراسم دعا با شکوه هر چه تمام تر در آن برگزار می شد. پس از آن کلیسا دوبار بازسازی شد تا این که در زمان عثمانی و به دستور محمد دوم معروف به محمد فاتح و پس از فتح استانبول به مسجد تبدیل شد. پس از آن در دوران پادشاه های مختلف عثمانی ایاصوفیه تغییرات زیادی از جمله اضافه شدن محراب، مناره و تزئینات داخلی و خارجی در ایاصوفیه صورت گرفت. اما کاربری سوم این بنا به دستور آتاتورک رئیس جمهور وقت در سال 1935 انتخاب شد که ایاصوفیه را به موزه تبدیل کرد. پیشنهاد می کنیم که شما مسافران تور ترکیه در طول سفر خود سری به این موزه دیدنی بزنید.

 مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه


پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تفریحی استانبول در سال 2013 افتتاح شد. این مجموعه در قسمت اروپایی شهر استانبول و با دسترسی خوب با انواع وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو هر روزه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران تور ترکیه است. مجموعه دارای پارک آبی و شهربازی و هم چنین مرکز خرید است. این پارک انواع وسایل بازی هیجان انگیز را دارا است؛ از جمله یک ترن هیجان انگیز که از بین آبشار و پارک آبی رد می شود. هم چنین تفریحات دیگری نظیر بولینگ، جت اسکی و سینما نیز در این مجموعه قرار دارند. پیشنهاد ما به مسافران تور ترکیه بازدید و استفاده از این مجموعه است.

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه


برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه در وسط تنگه بسفر روی یک صخره صاف و بزرگ قرار گرفته است. این برج بسیار زیبا و رمانتیک است و در کنار مرغان دریایی و بادهای تندی که می وزد منظره زیبایی را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه فراهم می آورد. افسانه های فروان و زیبایی در مورد این برج گفته شده است و همین امر باعث شده که مردم ترکیه خیلی به این بنا علاقه مند شوند و پیر و جوان ، زن و مرد همگی این برج را دوست دارند. گفته می شود در گذشته های دور یک پیشگو امپراطور بیزانس را مطلع می سازد که دخترش روزی توسط ماری گزیده خواهد  و این امپراطور برای نجات دادن فرزند عزیزش او را به قلعه ای که روی یک صخره بلند ساخته بود فرستاد. متاسفانه دختر دلبند بیزانس توسط ماری که در سبد انگور بود گزیده شد و دختر جان خود را از دست داد. در استانبول ترکیه برج دختر نماد عشق و دوست داشتن است و همه مردم آن را دوست دارند. از این برج ابتدا به عنوان فانوس دریایی استفاده میشد اما اکنون فضای داخلی آن به صورت کافه و رستوران در آمده که دارای چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر می باشد. روزانه قایق های این منطقه چندین بار به سمت برج دختر حرکت می کنند تا شما گردشگران عزیز تور ترکیه را به این منطقه برسانند.

تور ترکیه برج دختر استانبول

 


تاشکپره آدنا

تاشکپره آدانا

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیه را چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیه در زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.

تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.


دریاچه وان ترکیه

دریاچه وان ترکیه

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

دریاچه وان ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه آکسارای این شهر قرار  دارد. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 42 اتاق می باشد. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیدنی و مراکز خرید استانبول دارد. اتاق های هتل همگی از نوع استاندارد بوده و دارای امکانات مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. هتل سابنا در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور ترکیه مهر 96 با هزینه اضافی در دسترس است.

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره آداکوله کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی است که در قسمت شمالی شهر و در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. هتل UALL بوده و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و دارای 278 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام با سشوار و بالکن هستند. هتل آداکوله در بالای یک صخره قرار گرفته که با جنگل احاطه شده است و منظره بی نظیری از دریا به شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 ارائه می دهد. استخر روباز هتل در محوطه قرار گرفته است که در همه ی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین هتل دارای پارک آبی با سرسره های جذاب و هیجان انگیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آداکوله می توان به استخر سرپوشیده ، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه


هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرمد هالیک یک هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و هم چنین دیدنی های شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 21 کیلومتر است. هتل دارای 81 اتاق لوکس و زیبا است که چشم انداز دریا و یا شهر استانبول را دارا می باشند. هتل گرند هالیک خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور ترکیه شهریور 96 ارائه می دهد. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران در بام است که منظره ای فوق العاده را از شهر و دریا به نمایش می گذارد. هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و شما می توانید از استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی و ماساژ استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پینگ پونگ، کافی شاپ، مرکز تجارت، لاندری، و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه


هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می آید. هتل در فاصله 12 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 25 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. هتل دارای یک ساختمان بسیار شیک و زیبا به رنگ سفید است که در نزدیکی ساحل اختصاصی هتل قرار دارد. اتاق های این هتل از نوع اتاق دلوکس، سوئیت و سوئیت پرزیدنت هستند که برای شما مسافران تور ترکیه آذر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت و صندوق امانات هستند. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه سرو می کند و سه رستوران دیگر به صورت آلاکارته می باشند. شایان ذکر است که هتل اس یو به صورت UALL خدمات ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز می باشد که از آن ها می توان به مرکز اسپا، استخر، سینما، اتاق بازی، اسکواش، نمایش و موسیقی زنده اشاره کرد.

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه


هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. این هتل در 300 متری ساحل دریای اژه و 7 کیلومتری مرکز شهر قرار داشته و تا فرودگاه ازمیر 100 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 102 واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی و سوئیت است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با دوش و سشوار و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. هم چنین در تمامی مکان های هتل اینترنت بی سیم رایگان در دسترس می باشد. این هتل دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران مکزیکی، یک رستوران دریایی، چهار کافی شاپ و یک اسنک بار می باشد. دیگر امکانات هتل شامل استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، بیلیارد، باشگاه کودکان، اجاره ماشین، صرافی، آرایشگاه و ... اشاره کرد.

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی مناطق گردشگری شهر استانبول و هم چنین بازار بزرگ این شهر قرار دارد. هتل دارای 94 اتاق است که دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، میز کار و تلفن را ارائه می دهند. هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما سرو می کند. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین و ... اشاره کرد.

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه


هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر است. هتل پاپیلون 5 ستاره است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. این هتل در زمینی به مساحت 60000 متر مربع بنا شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه است. هتل دارای 519 اتاق از انواع استاندارد، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تلفن و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با سبک سرو بوفه، رستوران کودک، رستوران ایتالیایی، رستوران چینی و رستوران مکزیکی است. تیم سرگرمی و سیرک هتل انواع نمایش ها و آکروبات ها را برای شما مسافران تور ترکیه اجرا می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین فوتبال، والیبال، تنیس، پیلاتس، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان، ورزش های آبی و ... اشاره کرد.

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار کوش آداسی در نزدیکی مرکز شهر و در کنار ساحل عمومی این شهر قرار دارد. فاصله هتل از فرودگاه 18 کیلومتر است و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس بسیار نزدیک است. هتل دارای 84 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه خود است که تمام سال می توانید  از آن استفاده کنید. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای محلی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه


هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو و میدان تقسیم قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن در تزدیکی میدان تقسیم هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی داشته و به مراکز خرید،‌ کافه و رستوران ها، مناطق تاریخی و هم چنین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است. هتل دارای 36 اتاق از انواع استاندارد، دلوکس و سوپریور است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فروگاه آتاتورک بیست کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین و مرکز تجارت اشاره کرد.

هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل استانبول ترکیه


هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف یکی از هتل های منطقه کمر شهر آنتالیا است. درجه این هتل 5 ستاره بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در مقابل خود دارای ساحل اختصاصی شنی و سنگریزه ای است. رستوران هتل در همه ی وعده های غذایی به صورت بوفه از شما مهمانان گرامی تور ترکیه پذیرایی می کند. هم چنین سه رستوران آلاکارته با سرو غذا از روی منو نیز وجود دارند. هتل دارای 253 اتاق با دکوراسیون شیک و زیبا است که امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، بالکن و تهویه مطبوع ارائه می دهند. هتل در میان یک باغ بسیار زیبا قرار دارد و در میان آن یک استخر روباز است که دل انگیزی محیط را مضاعف کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، اسپا، پارک آبی، ماساژ، اتاق بازی کودکان و ... اشاره کرد.

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا تور آنتالیا در منطقه لارا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل از سه ساختمان اصلی  5 طبقه و دو ساختمان فرعی 3 و 7 طبقه که مجموعا از 540 اتاق دارد تشکیل شده است. هتل در سال 2007 هتل کلوب سرا به طور کامل بازسازی شده است. از امکانات هتل می توان به دارا بودن 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای اشاره کرد. مرکز تور آنتالیا پاییز 96 در فاصله 12 کیلومتری هتل قرار گرفته است. در فاصله 9 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران تور آنتالیا مهر 96 ، پذیرش 24 ساعته، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید، خدمات نگهداری از اطفال، دوچرخه‌سواری، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، زمین تنیس، زمین بسکتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، باشگاه ورزشی، دارت، سونا، لباسشویی، آرایشگاه تور آنتالیا آبان 96، جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا و... می باشد.

 

تصویر هتل کلوب سرا آنتالیا

تصویر هتل کلوب سرا آنتالیا

تصویر هتل کلوب سرا آنتالیا

تصویر رستوران هتل کلوب سرا آنتالیا

تصویر هتل کلوب سرا آنتالیا

تصویر اتاق هتل کلوب سرا آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا در ساحل لارا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. هتل کنکورد دلوکس مجموعا 401 اتاق دارد. انواع امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل برای میهمانان در نظر گرفته شده است.  از جمله امکانات این هتل می توان به مجهز بودن هتل به اینترنت پرسرعت اشاره کرد. مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که این مسافت با وسیله نقلیه در 20 دقیقه طی می شود. فرودگاه تور آنتالیا ویژه عید غدیر 96 در فاصله 10 کیلومتری از هتل قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، استخر سر پوشیده تور آنتالیا، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری اطفال، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، باغ، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، تنیس، باشگاه ورزشی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز تور آنتالیا پاییز 96 ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سرویس کرایه ماشین، فکس و کپی، پذیرش 24 ساعته و... می باشد.

 

 

تصویر هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

تصویر هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

تصویر هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

تصویر هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

تصویر هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

تصویر هتل کنکورد دلوکس آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

هتل لتونیا ریزورت تور آنتالیا پاییز 96 در منطقه بلک واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 460 اتاق تشکیل شده است. هتل لتونیا ریزورت آنتالیا به اینترنت وای فای تجهیز شده است. 3 رستوران در این هتل برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است. در فاصله 35 کیلومتری این هتل فرودگاه تور آنتالیا قرار گرفته است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا مهر 96 ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، بوفه صبحانه، صندوق امانات، مجهز به سیستم تهویه، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده، آرایشگاه، سالن بدنسازی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، اتاق بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد تور آنتالیا آبان 96 ، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

تصویر هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

تصویر هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

تصویر هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

تصویر هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

تصویر هتل لتونیا ریزورت آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور آنتالیا در منطقه بلک واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل مجموعا از 444 اتاق تشکیل شده است. این هتل در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک واقع شده است. در فاصله 35 کیلومتری هتل فرودگاه تور آنتالیا ویژه عید غدیر 96 قرار گرفته است. همچنیندر فاصله 40 کیلومتری این هتل مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته هتل های آنتالیا ، ورزش های آبی، خدمات نگهداری از اطفال، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، اتاق جلسه، بار، کافی شاپ،  سرسره های آبی، مینی گلف هتل های 5 ستاره آنتالیا، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت وایرلس رایگان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

تصویر هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

تصویر هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

تصویر هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

تصویر هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

تصویر هتل لیماک آرکادیا آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال تور آنتالیا پاییز 96 در شهر بلک واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2011 میلادی ساحته شده است. مساحت این هتل 1050000 متر مربع می باشد. از امکانات و ویژگی های هتل می توان به یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی اشاره کرد. مرکز شهر آنتالیا در فاصله 45 کیلومتری هتل و فرودگاه هتل های آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری آن قرار گرفته است. در فاصله 35 کیلومتری این هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از اطفال، غذای ویژه کودک تور آنتالیا مهر 96 ، صرافی، خدمات کپی و فکس، مجهز به سیستم تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، زمین گلف تور آنتالیا آبان 96 ، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل مکس رویال آنتالیا

تصویر هتل مکس رویال آنتالیا

تصویر هتل مکس رویال آنتالیا

تصویر هتل مکس رویال آنتالیا

تصویر هتل مکس رویال آنتالیا

تصویر هتل مکس رویال آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

هتل میراکل ریزورت تور آنتالیا ویژه عید غدیر 96 در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2005 میلادی ساخته شده و مساحت این هتل 135000 متر مربع می باشد. در فاصله 15 کیلومتری هتل فرودگاه تور آنتالیا پاییز 96 قرار گرفته است. همچنین مرکزشهر آنتالیا در فاصله 11 کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، 2 زمین فوتبال، زمین بسکتبال، اتاق بازی تور آنتالیا مهر 96 ، سرویس نگهداری از اطفال، پزشک، سالن زیبایی و آرایشگاه، خدمات فکس و گپی، صرافی، بار، لاندری، اینترنت وای فای رایگان، پارک آبی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، بیلیارد، پینگ پنگ، زمین گلف، 4 زمین تنیس، سالن بدنسازی، اسکواش، کلاب مخصوص کودکان و نوجوانان تور آنتالیا آبان 96 و... می باشد.

 

تصویر هتل میراکل ریزورت آنتالیا

تصویر هتل میراکل ریزورت آنتالیا

تصویر هتل میراکل ریزورت آنتالیا

تصویر هتل میراکل ریزورت آنتالیا

تصویر هتل میراکل ریزورت آنتالیا

تصویر هتل میراکل ریزورت آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل ورا کلاب تور آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. ای هتل در سال 2008 ساخته شده است. هتل ورا کلاب مجموعا از 219 اتاق استاندارد، 4 سوئیت، 3 اتاق ویژه معلولان و 64 اتاق خانوادگی تشکیل شده است. در فاصله 40 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آنتالیا و همچنین در فاصله 50 کیلومتری هتل مرکز شهر هتل های 5 ستاره آنتالیا واقع شده است. در فاصله 5 کیلومتری هتل مرکز شهر بلک قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت وایرلس رایگان، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده تور آنتالیا مهر 96 ، سونا، سالن بدنسازی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، خدمات نگهداری از اطفال، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه تور آنتالیا آبان 96، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، مجهز به سیستم تهویه و... می باشد.

 

تصویر هتل ورا کلاب آنتالیا

تصویر هتل ورا کلاب آنتالیا

تصویر هتل ورا کلاب آنتالیا

تصویر هتل ورا کلاب آنتالیا

تصویر هتل ورا کلاب آنتالیا

تصویر رستوران هتل ورا کلاب آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا در منطقه کندو واقع شده و جزء هتل های آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2003 میلادی ساخته شده است. مساحت این هتل 100000 متر مربع می باشد. این هتل مجموعا از 536 اتاق و سوییت تشکیل شده است. مرکز آنتالیا در فاصله 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. همچنین فرودگاه آنتالیا در فاصله 15 کیلو متری هتل ونیزیا پالاس تور آنتالیا قرار گرفته است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا پاییز 96، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، اتاق جلسه، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی ویژه کودکان و بزرگسالان، استخر سرپوشیده و روباز، سونا تور آنتالیا مهر 96، جکوزی، بیلیارد، پینگ پنگ، پزشک، جواهر فروشی و... می باشد.

 

تصویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

تصویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

تصویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

تصویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

تصویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

تصویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس تور آنتالیا مهر 96 در ساحل لارا- کندو واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 75000 متر مربع احداث شده است. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده و مجموعا ۸۵۰ اتاق دارد. این هتل به اینترنت وایرلس تجهیز شده است. در فاصله 30 کیلومتری این هتل آنتالیا واقع شده و 20 دقیقه با آن تور آنتالیا ویژه عید غدیر 96 فاصله دارد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، بیلیارد تور آنتالیا آبان 96 ، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری اطفال، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، باشگاه ورزشی تور آنتالیا پاییز 96 ، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت و... می باشد.

 

 

تصویر هتل وو کرملین آنتالیا

تصویر هتل وو کرملین آنتالیا

تصویر هتل وو کرملین آنتالیا

تصویر هتل وو کرملین آنتالیا

تصویر هتل وو کرملین آنتالیا

تصویر هتل وو کرملین آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni
 

هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

هتل یلکن بلو لایف آنتالیا در منطقه بلدیبی آنتالیا واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد. این هتل در سال 2011میلادی ساخته شده است. هتل مجموعا 332 اتاق دارد. این هتل به اینترنت پرسرعت تجهیز شده است. در فاصله 40 کیلومتری هتل فرودگاه قرار دارد. همچنین مرکز شهر آنتالیا 28 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. دریا فاصله بسیار کمی با هتل یلکن بلو لایف دارد. در فاصله 10کیلومتری اسن هتل مرکز شهر تور آنتالیا مهر 96 قرار گرفته است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا پاییز 96، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه، اینترنت وای فای رایگان، سرویس کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، خدمات نگهداری از اطفال تور آنتالیا آبان 96 ، لاندری، صندوق امانات، لابی، بار، کافه، استخر،  2 سالن بدنسازی، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، پزشک، ترانسفر فرودگاه، سرویس کرایه دوچرخه، استخرهای سرپوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان و... می باشد.

 

 

تصویر هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

تصویر هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

تصویر هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

تصویر هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

تصویر هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

تصویر هتل یلکن بلو لایف آنتالیا



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال (Hyatt Regency Paris Etoile) که قبلا به «هتل کنکورد لا فایت» (Concorde La Fayette) مشهور بود در نزدیکی «طاق پیروزی» (Arc de Triomphe) و شانزه‌ لیزه واقع شده است. اتاق‌های کاملا مجهز هتل حیات رجنسی اتوال فرانسهرو به منظره‌ی شهر هستند و تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون کابلی و گاوصندوق دارند. اگر مترو سوار شوید، پنج دقیقه‌ای به منطقه‌ی «مرکز کنگره» (Palais des Congrès) و منطقه‌ی بازرگانی «لَدفانس» (La Defense) می‌رسید. از هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه با ۸ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو «پورت مایو» (Porte Maillot) می‌رسید. سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه شارل دو گل مقابل هتل حیات رجنسی اتوال است. این هتل سالن ورزشی، رستوران، وای‌فای رایگان و اینترنت باسیم رایگان، صرافی، تهیه بلیت، خدمات نگهداری از بار، خدمات کانسیرژ، امکانات کاری و برگزاری جلسه، فکس، کپی، سوغاتی فروشی، سوئیت ماه عسل و اتاق VIP دارد. تسهیلات معلولان، اتاق‌های مجهز به عایق صوتی و فروشگاه هم دارد.

مسافران و گردشگران تور اروپا با سفر به فرانسه و انتخاب هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه می توانند سفر به یاد ماندنی و خوبی را داشته باشند.

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

لابی هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

اتاق هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام (Hôtel Beauchamps) در مثلث طلایی پاریس، در چند قدمی خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد. سوئیت‌های راحت و بزرگ هتل رو به حیاط هستند و محوطه‌ی نشیمن و کاناپه دارند. هر روز بوفه‌ی صبحانه در غذاخوری که رو به خیابان است، سرو می‌شود. در هتل بوشام فرانسه می‌توانید از ماساژ در اتاق بهره ببرید. همچنین مهمانان تور اروپا می‌توانند از استخر شنای سالن ورزشی «لاسکِیپ پایوت» (l’Espace Payot) با پرداخت وجه اضافی استفاده کنند. هتل بوشام فرانسه به خیابان فبورگ-سن-اُنوره (Rue du Faubourg Saint-Honore) با فروشگاه‌های معروفش و بازار کریسمس پاریس نزدیک است.

امکانات هتل بوشام فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، چک‌این/چک‌اوت اکسپرس، خدمات کانسیرژ، نگهداری از بار، خشک‌شویی، سیستم گرمایش، روزنامه و اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری، کتابخانه و اینترنت وای‌فای رایگان می باشد.

اتاق هتل بوشام فرانسه

رستوران هتل بوشام فرانسه

اتاق هتل بوشام فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت یکی از هتل های 4 ستاره در لینس در قلب پاریس می باشد که از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است. این هتل تنها ۲ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل نوتل پرت دارای 150 اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی می باشد که همگی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز شده اند و همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب، گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو غذاهای متنوع و سنتی ترکی و منوی های رژیمی از میهمانان تور اروپا پذیرایی می کند.

از دیگر امکانات هتل نوتل پرت می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، انبار بار و چمدان، منطقه بدون سیگار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، فکس و کپی و... اشاره کرد.

هتل نوتل پرت فرانسه

اتاق هتل نوتل پرت فرانسه

رستوران هتل نوتل پرت فرانسه

هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه یکی از هتل های 5 ستاره که در قلب پاریس قرار دارد که از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. موزه لوور و مکان های دیدنی Jardins des Tuileries و خیابان شانزه لیزه در نزدیکی هتل قرار دارد. تعداد اتاق های هتل ریتز فرانسه159 اتاق می باشد که همه اتاق ها مدرن، تمیز، راحت، لوکس و مجهز به کلیه امکانات هستند.

امکانات هتل ریتز فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا شامل رستوران، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، صرافی، روم سرویس 24 ساعته، اتاق و امکانات ویژه معلولین، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، سیستم برودتی و حرارتی مناسب، مینی بار، تهویه مطبوع، خدمات نگهداری از اطفال، آرایشگاه، سالن کنفرانس و... می باشند.

هتل ریتز فرانسه

اتاق هتل ریتز فرانسه

استخر هتل ریتز فرانسه

رستوران هتل ریتز فرانسه

هتل ناپلئون فرانسه

یکی از معروف ترین هتل های پاریس هتل ناپلئون فرانسه است که ساختمان زیبایی دارد. فاصله‌ی هتل ناپلئون فرانسه (Napoleon Paris) تا طاق پیروزی و خیابان مشهور شانزه‌لیزه و فروشگاه‌های جذابش تنها چند قدم است. هتل ناپلئون فرانسه جزو هتل های لوکس و مدرن شهر پاریس است که دارای 102 اتاق می باشد، 51 اتاق و 51 سوئیت که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور اروپا هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار مدرن می باشد و اتاق ها و سوئیت ها رو به خیابان ساکت «فریدلان» ( Avenue de Friedland) یا حیاط سرسبز هتل هستند. هتل ناپلئون رستوران معروفی دارد که بیوواک کافه ( Bivouac Caf) نام دارد. از امکانات هتل می توان به سالن ورزشی، پارکینگ،  اتاق‌های مجهز به عایق صوتی و سیسیم گرمایش، صرافی، اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری، اجاره‌ی ماشین، خشک‌شویی، نگهداری از کودک و سالن کنفرانس و... اشاره کرد.

هتل ناپلئون فرانسه

اتاق هتل ناپلئون فرانسه

رستوران هتل ناپلئون فرانسه

اتاق هتل ناپلئون فرانسه

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل دی وستین اکسسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسسلسیر ایتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شهر رم است که از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است. تعداد اتاق های این هتل 316 اتاق با کلیه امکانات می باشد. در بیرون از هتل دی وستین اکسلسیر به صورت پیاده، فاصله بین ویلا بورگس و پیازا باربرینی تنها 5 دقیقه است. درعین‌حال که وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز هتل را به نقاط مرکزی شهر رم متصل می‌کنند. از امکانات هتل دی وستین اکسسلسیر ایتالیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، کافی شاپ، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، اینترنت و... اشاره کرد.

هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا

هتل 5 ستاره بسلو آلف لاکساری ایتالیا (Boscolo Aleph Luxury Hotel) در موقعیتی آرام در مرکز تاریخی شهر رم و در مجاورت ایستگاه متروی Barberini قرار گرفته است. هتل امکاناتی را از قبیل مرکز آب گرم، بار بام و یک رستوران عالی به گردشگران تور اروپا ارائه می دهد. مرکز مجلل آب گرم که در طبقه زیرین هتل قرار گرفته، از سونا و حمام ترکی برخوردار بوده و انواع معالجات زیبایی را ارائه می دهد. یک اتاق بدنسازی و یک استخر گرم سوپوشیده نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. رستوران Sin و بار Angelo در فضایی پر نقش و نگار، با سرو خوراک های خوشمزه و نوشیدنی از مسافران تور اروپا پذیرایی می کنند. از دیگر امکانات هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، اتاقهای ضد صدا، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گرمایش، منطقه بدون سیگار و سرویس نگهداری کودکان اشاره کرد.

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت (San Clemente Palace Hotel & Resort Venice) از هتل های 5 ستاره ایتالیا است که از نظر موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی یه اماکن توریستی را راحت کرده است. این هتل دارای 200 اتاق با امکانات کامل است اتاق های هتل تمیز و مرفه است و مسافران تور اروپا می توانند روز شب خود را در آنجا با آرامش سپری کنند. می توانید برای خرید به فروشگاه های متعدد هدایا و سوغات که در هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز وجود دارند بروید.

امکانات هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سرباز (فصلی)، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگهداری کودکان، اتاقهای پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تریا، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... می باشد.

هتل برنینی بریستلایتالیا

هتل 5 ستاره لوکس برنینی بریستل ایتالیا (Bernini Bristol Italy) در شهر رم واقع شده است که موقعیت این هتل دسترسی به اماکن توریستی را برای گردشگران تور اروپا راحت کرده است. تعداد اتاق های این هتل 127 اتاق با کلیه امکانات می باشد.

امکانات هتل برنینی بریستل ایتالیا رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، اتاق های پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، امکانات اتاق VIP، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و... می باشد.

هتل دی راسی ایتالیا

هتل 5 ستاره دی راسی ایتالیا مابین میادین Piazza del Popolo و Piazza di Spagna شهر رم قرار گرفته است که موقعیت این هتل بسیار خوب است. اتاق های باشکوه هتل به باغ شیب دار Secret مشرف بوده و طراحی اکثر آنان متأثر از دو سبک سنتی و مدرن می باشد. گردشگران تور اروپا حتما به رستوران  Le Jardin de Russie مراجعه کنند و از غذاهای بی نظیر این رستوران لذت ببرند و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

امکانات هتل دی راسی ایتالیا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، تریا، گرمایش و سرویس نگهداری کودکان می باشد.

آدرس هتل : Via del Babuino, 9, 00187 Roma, Italy



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل 5 ستاره وستین پالاس اسپانیا از هتل های مجلل و معروف اسپانیا است که در مرکز مادرید واقع شده است. این هتل دارای 467 اتاق لوکس با امکانات عالی می باشد. از امکانات هتل وستین پالاس اسپانیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، سونا، سولاریوم، حمام ترکی، سرویس نگهداری از کودکان، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، اتاق و امکانات ویژه معلولین، اتاق های ضد صدا، گرمایش و ... اشاره کرد.

هتل اوهلا اسپانیا

هتل اوهلا اسپانیا (Ohla Hotel Spain) از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای تا میدان بزرگ Plaza Catalunya واقع شده است. هتل اوهلا دارای 74 اتاق با چشم اندازی از خیابان های Via Laietana و Calle Comtal می باشد. فاصله ایستگاه متروی Urquinaona تا این هتل 200 متر می شود. گردشگران تور اروپا می توانند اطلاعاتی را راجع به منطقه از دفتر گردشگری هتل کسب نمایند. تهیه بلیط توسط دفتر گردشگری صورت می گیرد.

امکانات هتل اوهلا اسپانیا شامل رستوران، استخر روباز، سونا، سولاریوم، استخر سرباز (فصلی)، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، مرکز بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، کرایه دوچرخه، اتاق و امکانات برای معلولین، گاوصندوق، امکانات اتاق VIP، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و ... هستند.

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بی نظیری است و با خدمات عالی خود آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا می باشد. این هتل دارای 162 اتاق با امکانات عالی و طراحی زیبا تزئین شده اند. از امکانات رفاهی هتل ریتز مادرید گل می توان به رستوران، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، مرکز بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس نگهداری کودکان، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، امکانات اتاق VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، مرکز تجارت و ... اشاره کرد.

هتل ولینگتن اسپانیا

هتل ولینگتن اسپانیا ( Wellington Hotel Spain ) از هتل های 5 ستاره اسپانیا است که در منطقه سالامانکا مادرید واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Retiro، فقط 250 متر می باشد. این هتل دارای 250 اتاق با امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام سنگ مرمر، اینترنت وای فای و شیشه های دوجداره می باشند.

از دیگر امکانات هتل ولینگتن اسپانیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات تورها، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی و ... اشاره کرد.

هتل پالاس گل اسپانیا

هتل پالاس گل اسپانیا (Hotel Palace GL Spain) از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد. این هتل دارای 125 اتاق شیک و بزرگ مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار و تهویه مطبوع می باشد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Urquinaona حدود 5 دقیقه می شود. از امکانات هتل پالاس گل اسپانیا برای مسافران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، امکانات اتاق VIP، سوئیت مخصوص تازه عروس، فروشگاه، باغ، لاندری، خدمات تورها، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل وارویک فرانسه

هتل 4 ستاره وارویک فرانسه در قلب پاریس و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. ایستگاه مترو جرج 5 در نزدیکی هتل می باشد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از جاذبه های گردشگری و مناطق تاریخی پاریس دیدن نمایند. این هتل دارای 149 اتاق با دکوراسیون زیبا و امکانات لوکس می باشد. هتل وارویک فرانسه دارای 1 رستوران و 1 کافه بار است که گردشگران تور فرانسهمی توانند انواع غذاهای فرانسوی خوشمزه را میل نمایند. همچنین در فصل تابستان امکان سرو غذا در تراس هتل که چشم اندازی زیبا از برج ایفل دارد امکان پذیر است.

امکانات هتل وارویک فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، سالن کنفرانس، خشکشویی، ماساژ، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی، خدمات نگهداری از کودک و ... هستند.

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

هتل وارویک فرانسه

 

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه از هتل های 4 ستاره خوب فرانسه می باشد. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه می باشند. این هتل دارای 354 اتاق با چشم اندازی از برج ایفل با امکانات حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشد. به گردشگران تور فرانسه پیشنهاد می کنیم که از غذاهای رستوران هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه میل نمایند و لذت ببرند.

از دیگر امکانات هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، باغ، کافی نت، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک و ... اشاره کرد.

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه از هتل های 4 ستاره لوکس فرانسه می باشد. این هتل در قلب پاریس و در فاصله 10 دقیقه از خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه دارای 463 اتاق با امکانات لوکس و عالی برای گردشگران تور اروپا می باشد. در فاصله 400 متری از هتل ایستگاه مترو قرار دارد. گردشگران تور فرانسه با سفر به این کشور و اقامت در هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه اقامت خوشی را سپری خواهند کرد.

امکانات هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات فکس و کپی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه از بهترین هتل های 4 ستاره فرانسه که در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است. این هتل دارای 101 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام خصوصی، اینترنت وای فای و ... می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند با یک پیاده روی 3 دقیقه ای به ایستگاه مترو بروند. از امکانات رفاهی هتل جالس فرانسه می توان به پذیرش ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه از هتل های 4 ستاره فرانسه می باشد که در نزدیکی برج ایفل قرار گرفته است. این هتل دارای 182 اتاق با امکانات سیستم تهویه هوا، تخت، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، امکانات چای و قهوه، اینترنت وای فای، حمام با وان و سشوار می باشد. نزدیکی هتل مرکور پاریس فرانسه به ایستگاه مترو امکان دسترسی گردشگران تور اروپا را به نقاط مختلف آسان نموده است.

امکانات هتل مرکور پاریس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، باغ، پارکینگ و ... هستند.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا از هتل های 3 ستاره خوب شهر رم می باشد. این هتل 5 طبقه دارای 23 اتاق با امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، مینی بار، سشوار، چای ساز، قهوه ساز و ... می باشد. فاصله هتل مارکو پولو ایتالیا تا فرودگاه ونیز 3.2 کیلومتر می شود. فروشگاه ها و وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل وجود دارند که دسترسی گردشگران تور ایتالیا را برای نقاط مختلف شهر راحت نموده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل مارکو پولو ایتالیا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خدمات فکس و کپی، سوئیت های خانوادگی، صرافی، اتاق چمدان، خدمات نگهداری از کودک، آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل مارکو پولو ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا از هتل های 4 ستاره خوب در شهر رم می باشد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه می شود. گردشگران تور اروپا می توانند با استفاده از ایستگاه مترو ترمینی که در نزدیکی هتل قرار دارد از مکان های دیدنی همچون واتیکان،پلکان اسپانیایی و کلوسیوم دیدن نمایند. اتاق های هتل آگوستا لوچیلا پلاس ایتالیا مجهز به تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تخت های هوشمند مجهز به ماساژ، مینی بار رایگان، سشوار، صندوق امانات و ... می باشند. این هتل دارای یک رستوران نیز می باشد که هر روز آماده پذیرایی و خدمت رسانی به گردشگران و مسافران تور ایتالیا هستند. در این هتل امکان کرایه دوچرخه وجود دارد.

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آگوستا لوچیلا پالاس ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم از هتل های 4 ستاره خوب ایتالیا می باشد. فاصله هتل آرتیس رم ایتالیا تا مرکز شهر رم 9 کیلومتر می باشد. این هتل دارای 70 اتاق با امکانات لوکس و مدرن است. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار دارد. از امکانات هتل آرتیس رم ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، مرکز تجارت، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل آرتیس رم ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا (BestWesternMondial) از هتل های 4 ستاره لوکس و خوب ایتالیا می باشد. این هتل 5 طبقه دارای 84 اتاق مجهز به حمام اختصاصی، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، تلویزیون و گاوصندوق می باشد. فاصله هتل بست وسترن مندیال تا ایستگاه مترو Repubblica حدود 150 متر می شود. هتل تا کلیسای سانتا ماریا 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. گردشگران و مسافران می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

امکاناتی که هتل بست وسترن مندیال ایتالیا برای گردشگران تور اروپا ارائه می دهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، اتاق کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور و ... می باشند.

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل بست وسترن مندیال ایتالیا

هتل مجستیک رم ایتالیا

هتل مجستیک رم ایتالیا از هتل های 5 ستاره لوکس ایتالیا می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر 500 متر می شود. این هتل دارای 98 اتاق با امکانات اینترنت، گاوصندوق، چای/قهوه‌ساز، تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع مرکزی، حمام، دوش، وان حمام، سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، رادیو می باشد. نزدیک‌ترین شبکه‌های حمل و نقل عمومی هم در 100 متری هتل می باشد. رستوران هتل مجستیک رم ایتالیا با انواع غذاهای باکیفیت و خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا است.

از امکانات هتل مجستیک رم ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، صندوق امانات، کمک های پزشکی، تبدیل ارز، لاندری، آسانسور و ... اشاره نمود.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل کلاریس جی ال یکی از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد که در منطقه بارسلونا پذیرای مسافران و گردشگران تور اروپامی باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, مرکز SPA, سولاریوم, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, صبحانه در اتاق, صرافی, واکس, صندوق امانات, مرکز تجارت, کرایه اتومبیل, شاتل, ترنسفر فرودگاهی, رستوران, کافی شاپ, آسانسور, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. هتل کلاریس دارای 120 اتاق لوکس و با امکانات کامل می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره لوکس اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل کلاریس جی ال بارسلونا اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا (Zenit Barcelon Hotel) از هتل های 4 ستاره خوب اسپانیا می باشد. این هتل دارای 71 اتاق با امکانات تلویزیون، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، اینترنت وای فای و ... می باشد. در رستوران هتل زنیت اسپانیا گردشگران تور اروپا می توانند انواع غذاهای بین المللی و اسپانیایی پرطرفدار را سفارش دهند. فاصله هتل زنیت اسپانیا تا مکان های تاریخی و دیدنی اسپانیا حدود 15 دقیقه می شود. از دیگر امکانات رفاهی هتل زنیت اسپانیا می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس، اتاق ویژه معلولین، آسانسور، خدمات فکس و کپی، خدمات تور و ... اشاره داشت.

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل زنیت اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا از هتل های 4 ستاره خوب در بارسلونا می باشد. هتل نزدیک پلازا کاتالونیا واقع شده است. این هتل دارای 221 اتاق مجهز به تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق، سشوار و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر می شود. هتل کاتالونیا اسپانیا دارای دو رستوران می باشد که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی ار گردشگران تور اروپا می باشند.

امکانات هتل کاتالونیا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، خشکشویی، سالن زیبایی، ماساژ، آسانسور و ... هستند.

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل کاتالونیا اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا از هتل های 3 ستاره خوب اسپانیا می باشد. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد. در این هتل لوکس اتاق ها دارای امکانات حمام اختصاصی، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع و ... هستند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه برای گردشگران ارائه می شود. هتل ویلادومات اسپانیا به طور 24 ساعته آماده پذیرش می باشد. به گردشگران تور اسپانیا پیشنهاد می کنیم که با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل ویلادومات اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا (UrbanMadridHotel) از هتل های 5 ستاره خوب اسپانیا می باشد. که در فاصله ی 300 متری از میدان اصلی مادرید قرار دارد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون زیبا و شیک می باشند و مجهز به امکانات لوکس و مدرن هستند. این هتل همچنین دارای 3 رستوران است که به انواع غذاهای متنوع و خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تور اروپا می باشد.

امکانات هتل اوربان مادرید اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، رستوران، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، امکانات اتاق VIP، اینترنت WiFi، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا

هتل اوربان مادرید اسپانیا



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ یکی از هتل های 4 ستاره در قلب پاریس و در 300 متری خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد موقعیت جغرافیایی بی نظیر و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی و تاریخی شهر از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. هتل کلاریدگ دارای 42 اتاق خانوادگی، اتاق ­هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت ­های مدرن و شیک می باشد که تمامی اتاق های آن دارای تهویه مناسب و دکوراسیون زیبا هستند. پیشنهاد می شود که مسافران تور اروپا به رستوران هتل کلاریدگ فرانسه بروند و از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند.

از دیگر امکانات و خدمات هتل کلاریدگ فرانسه می توان به پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، اتاقهای ضد صدا، منطقه بدون سیگار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و... اشاره کرد.

اتاق هتل کلاریدگ فرانسه

رستوران هتل کلاریدگ فرانسه

لابی هتل کلاریدگ فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه (Le Burgundy Paris) یکی از هتل های 5 ستاره لوکس پاریس است. اقامت در این هتل مجلل و دیدن مکان های تاریخی و زیبای شهر پاریس خاطرات به یاد ماندنی را برای گردشگران تور اروپا به جا می گذارد. هتل در 400 متری میدان کنکورد پاریس و بین میدان واندوم و خیابان سنت اونوره و در میان مثلث طلایی شانزه لیزه، مادلین و اوپرا قرار دارد. فاصلههتل لی بارگاندی فرانسه تا مغازه ها و ایستگاه های مترو و اتوبوس پیاده 2 دقیقه است و تا ایستگاه قطار سن لازار و موزه لوور 10 دقیقه می باشد. تعداد اتاق های این هتل 59 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز و لوکس می باشند و دارای تهویه مطبوع هستند.

امکانات هتل لی بارگاندی فرانسه شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، مرکز سلامت و آبگرم، سالن غذاخوری، کافی شاپ، اتاق های ویژه معلولین، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های عایق صدا، فروشگاه هدایا و سوغات، صرافی، فکس و کپی و... می باشد.

اتاق هتل لی بارگاندی فرانسه

رستوران هتل لی بارگاندی فرانسه

استخر هتل لی بارگاندی فرانسه

اتاق هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره پاریس هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه می باشد که دارای 192 اتاق یک تخته، دو تخته، اتاق های خانوادگی و سوئیت مخصوص تازه عروس و همچنین دارای اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. کلیه اتاق ها لوکس و مدرن هستند و دارای امکانات حمام، سیستم تهویه، سشوار، تلویزیون ال سی دی، یخچال، صندوق امانات، تلفن، بالکن، بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشند. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو فرانکلین ریزولت 5 دقیقه و تا ایستگاه مترو Saint Philippe du Roule، تنها 400 متر است. رستوران هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه با ارائه غذاهای متنوع و عالی آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا هستند.

امکانات هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، مرکز بدنسازی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت و... می باشد.

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

اتاق هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

رستوران هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه 

هتل لی موریس فرانسه

هتل بزرگ و 5 ستاره لی موریس (Le Meurice) در مرکز شهر پاریس و در مجاورت پارک Jardin des Tuileries قرار گرفته است. هتل نزدیک ایستگاه متروی Tuileries قرار دارد. فاصله هتل تا میدان de la Concorde و شانزالیزه 5 دقیقه است. رستوران این هتل بسیار معروف است و دارنده نشان 3 ستاره کیفیت Michelin می باشد، مسافران تور اروپا با اقامت در هتل لی موریس فرانسهمی توانند از غذاهای بی نظیر این رستوران سرو نمایند. کلیه اتاق ها لوکس و شیک هستند و دارای حمام مرمری با حوله حمام و دمپایی، تلویزیون متصل به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، فیلم و موسیقی رایگان می باشد. موزه لوور در 600 متری هتل لی موریس فرانسه واقع است.

امکانات هتل لی موریس فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن بدنسازی، مرکز آبگرم، جکوزی، مرکز ماساژ، فروشگاه سوغات، سالن همایش، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب، امکانات اتاق VIP، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های ویژه معلولین، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و... می باشد.

هتل لی موریس فرانسه

اتاق هتل لی موریس فرانسه

رستوران هتل لی موریس فرانسه

اتاق هتل لی موریس فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه (Hôtel de Crillon) یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر پاریس است که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. این هتل دارای 147 اتاق که مجهز به کلیه امکانات می باشد. از امکانات هتل دی کریلن برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه در هتل، امکانات ویژه معلولین، گاو صندوق، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

اتاق هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره ایتالیا هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم است که دارای موقعیت مناسبی است. این هتل دارای 46 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار گردشگران تور اروپا قرار داده است.

امکانات هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم ایتالیا برای مسافران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، روزنامه، آسانسور، تهویه، تریا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... هستند.

هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره خوب ایتالیا هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا است که با علایق گردشگران تور اروپا سازگار می باشد. از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی خوب آن است. هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا دارای 135 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد.

امکانات رفاهی هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا برای گردشگران تور اروپا و ایتالیا عبارتند از : رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، گرمایش، روزنامه، بالکن، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، اتو کشی، فکس و کپی و...

هتل لا گریف لاکساری ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره معروف ایتالیا هتل لا گریف لاکساری ایتالیا (La Griffe Luxury Hotel) است که از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. مراکز خرید رم در اطراف این هتل قرار دارند و همچنین مکان های تفریحی از جمله کولوسئوم و پله های اسپانیایی به هتل لا گریف لاکساری نزدیک هستند. این هتل دارای 127 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند از بخش ماساژ درمانی این هتل بهره مند شوند.

از امکانات هتل لا گریف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، ماساژ، دوچرخه سواری، کوه نوردی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور و... اشاره کرد.

هتل پالاززو مانفردی ایتالیا

هتل پالاززو مانفردی ایتالیا (Hotel Palazzo Manfredi) از هتل های 5 ستاره خوب ایتالیا می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است. این هتل دارای 16 اتاق با امکانات عالی می باشد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو Colosseo دو دقیقه می شود. امکانات هتل پالاززو مانفردی ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران،  اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های ضد صدا، امکانات اتاق VIP، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... هستند.

هتل رادیسن بلو اس ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره لوکس ایتالیا هتل رادیسن بلو اس رم( Radisson Blu es. Hotel Rome ) می باشد که در پشت ایستگاه قطار شهری Roma Termini Train Station قرار گرفته است. این هتل دارای 232 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد. فاصله هتل رادیسن بلو اس تا ایستگاه مترو Vittorio Emanuele Metro Station، پنج دقیقه می شود. از نظر امکانات رفاهی و دسترسی این هتل برای گردشگران تور اروپا بسیار  مناسب می باشد.

امکانات رفاهی هتل رادیسن بلو اس ایتالیا شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق کنفرانس، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، فکس و کپی، مرکز تجارت، امکانات اتاق VIP، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و... می شود.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل رجینا اسپانیا

هتل رجینا اسپانیا از هتل های 4 ستاره در قلب شهر مادرید می باشد و در مجاورت میدان Puerta del Soll قرار گرفته است. ایستگاه متروی Sevilla، تنها 1000 متر از هتل فاصله دارد و یک ایستگاه اتوبوس نیز درست در خارج هتل واقع شده است. هتل رجینا دارای 99 اتاق استاندارد، سوئیت عروس و دامادهای جوان،سوئیت وی آی پی می باشد. رستوران مدیترانه ای هتل نیز انواع خوراک های اسپانیایی را سرو می کند که مسافران تور اروپا می توانند از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند.

امکانات هتل رجینا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق جلسه، کرایه دوچرخه، کتابخانه، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تورها، گاوصندوق و ... می باشند.

هتل ملیا کاستیلا اسپانیا

هتل ملیا کاستیلا اسپانیا از هتل های 5 ستاره خوب اسپانیا می باشد که در شهر مادرید واقع شده است. ایستگاه مترو Cuzco حدود 200 متر از هتل فاصله دارد. هتل ملیا کاستیلا اسپانیا دارای 915 اتاق که شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، سوئیت های لوکس می باشند و مجهز به کلیه امکانات رفاهی هستند. امکانات خوبی در این هتل برای گردشگران تور اروپا وجود دارد.

امکانات هتل ملیا کاستیلا اسپانیا شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، استخر روباز، استخر سرباز، فروشگاه، مرکز تجارت، صرافی، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل ویلا مانا اسپانیا

هتل ویلا مانا اسپانیا (Hotel Villa Magna) از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد که در منطقه Salamanca واقع شده است. این هتل دارای 150 اتاق و سوئیت که به اینترنت و حمام مرمری مجهز بوده و از چشم انداز خیابان Serrano و کوچه Castellana برخوردار می باشند. رستوران هتل با سرو غذاهای خوشمزه و سنتی از گردشگران تور اروپا پذیرایی می کند. هتل ویلا مانا به مراکز خرید نزدیک می باشد. فاصله هتل تا ورزشگاه سانتیاگو 10 دقیقه می شود.

امکانات هتل ویلا مانا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، صرافی، امکانات اتاق VIP، لاندری، گاوصندوق، باغ، اتاق و امکانات برای معلولین ، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل سیلکن گران هاوانا اسپانیا

هتل سیلکن گران هاوانا اسپانیا از هتل های 4 ستاره خوب اسپانیا می باشد که در شهر زیبا و توریستی بارسلونا قرار دارد. این هتل دارای 145 اتاق و سوئیت شیک با طراحی و دکوراسیونی دل نشین با امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، مینی بار، حمامی تمیز با مواد بهداشتی مورد نیاز، چای ساز و سرویس بهداشتی برای ارائه خدماتی با کیفیت به گردشگران تور اروپا وجود دارند. ایستگاه مترو Girona در 200 متری هتل قرار دارد.

امکانات هتل سیلکن گران هاوانا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، ماساژ، سولاریوم، اتاقهای پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خانوادگی، امکانات اتاق VIP، کرایه اتومبیل، خدمات تورها، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت وای فای و ... می باشند.

هتل گران ملیا دان اسپانیا

هتل گران ملیا دان اسپانیا (Gran Meliá Don Hotel) از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد که در کنار ساحل دون په‌په و در نزدیکی شهر قدیمی ماربلا قرار دارد. رستوران این هتل انواع استیک، غذاهای کبابی و غذاهای مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. رستوران تاهینی هم در کنار منظره زیبای دریا، انواع غذاهای ژاپنی را ارائه می‌کند که گردشگران تور اروپا می توانند از این منظره زیبا لذت ببرند. هتل گران ملیا دان اسپانیا دارای 194 اتاق مجهز به تلویزیون هوشمند با شبکه‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات الکترونیکی، مینی‌بار و اینترنت می باشد. فاصله هتل تا پارک پاکو کانتوس 5 دقیقه و تا منطقه تاریخی ماربلا نیز 2 کیلومتر می شود.

امکانات هتل گران ملیا دان اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، 3 استخر در فضای باز و آبگرم، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، سالن ورزشی، 2 زمین تنیس، خدمات تورها، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی کودکان، آرایشگاه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق VIP، خدمات فکس و کپی و ... هستند.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل هسپس لانکاستر فرانسه

هتل هسپس لانکاستر فرانسه (Hospes Lancaster) از هتل های 5 ستاره لوکس پاریس است که در 100 شانزه لیزه قرار دارد. هتل هسپس لانکاستر فرانسه دارای 57 اتاق مبله با امکانات ویژه می باشد. فاصله این هتل تا مترو 3 دقیقه می شود.

امکانات هتل هسپس لانکستر فرانسه برای گردشگران تور اروپا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، سونا، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، اجاره اتومبیل،  اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، امکانات اتاق VIP، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، باغ، گرمایش و منطقه بدون سیگار هستند.

هتل وینن فرانسه

هتل وینن فرانسه از هتل های 4 ستاره خوب که در خیابانی دلپذیر در هشتمین ناحیه باکلاس شهر پاریس قرار گرفته است. این هتل در 200 متری کلیسای مادلین واقع شده است. هتل وینن فرانسه دارای 28 اتاق که هر کدام جداگانه طراحی شده اند و مجهز به امکانات تهویه هوا، تراس، روم سرویس، نظافت روزانه، تلویزیون، ماهواره، یخچال، مینی بار، تلفن، اینترنت، سشوار و آینه، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم برودتی و حرارتی می باشند.

امکانات هتل وینن فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، اتاقهای پاک و بدون سیگار، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، فکس و کپی، سرویس مستخدم، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و... می باشد.

هتل کاستیل پاریس فرانسه

هتل 5 ستاره کاستیل پاریس در مرکز پاریس و بین خانه اپرا و موزه لوور قرار گرفته است. فاصله هتل تا برج ایفل یک پیاده روی 10 دقیقه می باشد. ایستگاه مترو مادلین (Madeleine) در نزدیکی هتل کاستیل پاریس قرار دارد که از نظر موقعیت مکانی این هتل برای گردشگران تور اروپا بسیار مناسب می باشد. این هتل دارای 107 اتاق با امکانات حمام اختصاصی، تلویزیون، وای فای، تهویه مطبوع، مینی بار و گاوصندوق می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل کاستیل پاریس فرانسه می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، مرکز تناسب اندام، کرایه اتومبیل، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق های ضد صدا، اتاق ویژه معلولین، خشکشویی، خدمات فکس و کپی، مرکز تجارت و ... اشاره کرد.

هتل مایفایر فرانسه

هتل مایفایر فرانسه از هتل های 4 ستاره فرانسه می باشد که در مرکز پاریس و منطقه تاریخی واقع شده است. این هتل دارای 47 اتاق با امکانات لوکس می باشد. فاصله هتل مایفایر تا ایستگاه مترو کنکورد 260 متر می شود و امکان دسترسی به شانزه لیزه را برای گردشگران تور اروپا آسان نموده است.

امکانات هتل مایفایر فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، ماساژ، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق های خانوادگی، اتاق های ضد صدا، سرویس نگهداری کودکان، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز تجارت، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و سیستم گرمایش هستند.

هتل فور سیزن فرانسه

هتل فور سیزن فرانسه از هتل های پنج ستاره لوکس شهر پاریس می باشد که در قلب شهر نور واقع شده است. این هتل در چند قدمی خیابان شانزه‌ لیزه قرار دارد. اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تلویزیون هوشمند، پخش‌کننده سی دی و دی  وی دی، کتابخانه و اینترنت بی‌سیم رایگان، دستگاه تهیه قهوه اسپرسو، قهوه‌جوش، صندوق امانات، مینی‌بار و گرم‌کننده نان می باشند. فاصله هتل فور سیزن فرانسه تا برج ایفل 2 کیلومتر و تا موزه دو اورسای 3.5 کیلومتر می شود. از هتل فور سیزن تا مغازه‌ها و کافه‌های سنت گریمن دو پرس نیز 4 کیلومتر فاصله است.

امکانات هتل فور سیزن فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ماساژ، فروشگاه، صرافی، آرایشگاه، خشکشویی، اتوکشی، خدمات نگهداری از کودکان، امکانات برای معلولین، خدمات فکس و کپی، پارکینگ و ... هستند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 | نظرات ()